logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon podsumowuje obecność na targach Fespa Digital 2014

  PR 30.05.2014, przeczytano 1387 razy
ilustracjastrzałka

Canon Europe świętuje sukces, jakim dla firmy zakończyły się targi FESPA Digital 2014 w Monachium. Światowa premiera nowej serii Océ Arizona 6100 spotkała się z doskonałym przyjęciem, czego efektem była sprzedaż pięciu nowych ploterów płaskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-podsumowuje-obecnosc-na-targach-fespa-digital-2014,21795,artykul.html

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, nowy ploter Océ Arizona 6170 XTS – który zajmował centralne miejsce na stoisku podczas targów FESPA – stanowi kolejny dowód na to, że Canon dokłada wszelkich starań, aby odpowiadać na specyficzne potrzeby swoich klientów oraz branży. Świadczą o tym umowy sprzedaży zawierane podczas imprezy.

Organizacja premiery nowej serii Océ Arizona 6100 na targach FESPA Digital okazała się trafną decyzją, ponieważ w ten sposób mogliśmy dotrzeć bezpośrednio do odpowiednio sprofilowanej grupy odbiorców. Dostawcy usług druku oczekują nie tylko najwyższej jakości wydruków, którą zapewnia technologia Océ Arizona, ale także szybkości pozwalającej na zarządzanie wysokonakładowymi zleceniami realizowanymi na nośnikach sztywnych” - powiedział Pierre-Olivier Esteban, dyrektor ds. marketingu w Technical Document Systems (TDS) i Display Graphic Systems (DGS) w Canon Europe. „Podczas targów FESPA nasz nowy produkt spotkał się z entuzjastyczną odpowiedzią odwiedzających wystawę, o czym świadczą nie tylko doskonałe wyniki sprzedaży, ale także pozytywne recenzje, jaki otrzymaliśmy od klientów ze wszystkich krajów”.

Podczas targów FESPA Digital 2014 ploter Océ Arizona 6170 XTS został zakupiony przez klientów ze Szwajcarii, Belgii, Norwegii, Włoch oraz Holandii.

Demonstrując szeroki zakres zastosowań i zaawansowaną technologię, chcieliśmy pokazać gościom targów FESPA, w jaki sposób przekraczać granice w dziedzinie druku wielkoformatowego. Nasze podejście obejmowało prezentację pomysłów, porady techniczne oraz success stories, które miały pomóc odwiedzającym nasze stoisko w rozwijaniu prowadzonych przez nich firm” - dodał Esteban. „Takie podejście spotkało się z aprobatą setek gości, z którymi rozmawialiśmy podczas targów. Była to dla nas także okazja, żeby przedyskutować z nimi, jak widzą przyszły rozwój swoich przedsiębiorstw i jakiego wsparcia potrzebują, aby osiągnąć sukces”.

Ponadto w trakcie trwającego cztery dni wydarzenia firmie Canon udało się sfinalizować transakcje sprzedaży na inne  urządzenia wielkoformatowe, włączając w to drukarki Océ Arizona i Océ ColorWave oraz plotery tnące.

To była prawdziwa przyjemność po raz kolejny gościć na targach FESPA, tym bardziej że nasz klient Marmony GmbH otrzymał II nagrodę w kategorii „Interior Decoration of the Year” podczas ceremonii FESPA 2014 Awards.”

Czekamy także na dalsze postępy w rozmowach z firmami, które poznaliśmy podczas targów” - powiedział Esteban.

Źródło: Canon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764