logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon Polska ogłasza akcję „Nowy dom dla drukarki”

  PR 06.10.2021, przeczytano 150 razy

Używane drukarki wciąż mogą służyć dobrym celom – przekonuje Canon Polska. Producent inauguruje pierwszą polską odsłonę akcji społecznej „Nowy dom dla drukarki”, dzięki której organizacje pozarządowe mogą bezpłatnie otrzymać wysokiej klasy biurowe urządzenia wielofunkcyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-polska-oglasza-akcje-_nowy-dom-dla-drukarki_,393267,artykul.html

Fundacje charytatywne, stowarzyszenia pomocy społecznej i inne organizacje non-profit potrzebują ciągłego wsparcia. Aby pieniądze wpłacane przez darczyńców mogły trafiać do najbardziej potrzebujących, organizacje powinny mieć zapewnione odpowiednie warunki do prowadzenia działalności. A jedną z najbardziej istotnych części codziennej pracy stanowi biuro i jego wyposażenie.

Zasada akcji społecznej „Nowy dom dla drukarki”, zainaugurowanej właśnie przez Canon Polska, jest prosta: zainteresowane organizacje wysyłają zgłoszenie, w których opisują swoje potrzeby w obszarze druku, kopiowania lub skanowania. Na tej podstawie Canon dobiera odpowiednie urządzenie z aktualnie dostępnych.

– Przedsiębiorcy regularnie wymieniają flotę swoich urządzeń biurowych, bo kolejne generacje tego typu maszyn oferują wiele nowości, od funkcji wspierających coraz popularniejszą pracę hybrydową, po lepsze zabezpieczenia przed cyberatakami – mówi Michał Łepkowski, B2B Sales & Marketing Director w Canon Polska. – Wierzymy, że starsze urządzenia z powodzeniem mogą być jeszcze eksploatowane. To przecież urządzenia wysokiej klasy, wciąż cechujące się wysoką sprawnością. Podążamy za globalnym trendem gospodarki obiegu zamkniętego, w związku z czym chcemy, aby dobre sprzęty działały jak najdłużej – przekonuje.

Jak wziąć udział w akcji?

Dlatego Canon Polska przedstawia pilotażową na polskim rynku edycję programu, który wesprze najbardziej potrzebujące organizacje pożytku publicznego. Do akcji „Nowy dom dla drukarki” mogą zgłosić się wszelkiego rodzaju organizacje non-profit, działające dla wspólnego dobra.

Akcja trwa przez cały październik. Aby wziąć w niej udział, wystarczy, że zainteresowana organizacja w terminie do 31 października br. wyśle swoje zgłoszenie poprzez internetowy formularz. We wniosku należy opisać rodzaj prowadzonej działalności oraz napisać uzasadnienie udziału w programie Canon. Wybrane organizacje otrzymają używany, ale wciąż doskonale działający wielofunkcyjny sprzęt biurowy.

Czeskie doświadczenia

Projekt z powodzeniem jest już realizowany u naszych południowych sąsiadów: od 2017 roku czeskie organizacje non-profit otrzymują od Canon skanery i drukarki, które, pomimo stażu pracy, nadal są sprawne i mogą służyć ich użytkownikom.

– W 2020 roku w Czechach rozdano aż 18 wysokiej klasy urządzeń biurowych. Do programu zgłosiła się wtedy rekordowa liczba 72 organizacji. Mamy nadzieję, że także polskie organizacje pozarządowe pójdą tym samym śladem i że dzięki temu będziemy mogli wyraźnie pomóc w ich codziennej pracy – dodaje Michał Łepkowski.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764