logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon Polska rozpoczyna współpracę z K+ PR

  PR 28.01.2021, przeczytano 345 razy

Wraz z początkiem roku Komunikacja+ PR nawiązała współpracę z Canon Polska, czyli lokalnym przedstawicielstwem globalnego dostawcy technologii i usług z zakresu obrazowania, a także jedną z najbardziej lubianych i rozpoznawalnych marek na świecie. W ramach umowy K+ PR odpowiadać będzie za bieżące wsparcie marki w obszarze Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-polska-rozpoczyna-wspolprace-z-k%2B-pr,389989,artykul.html

Działania K+ PR, prowadzone dla Canon Polska, skupią się na regularnym prowadzeniu biura prasowego marki, zarządzaniu programem testowym oraz bieżącym wsparciu strategicznym. W ramach współpracy agencja odpowiedzialna będzie za komunikację produktów i rozwiązań przeznaczonych dla konsumentów oraz profesjonalistów.

- Wierzę, że dzięki współpracy z tak dynamicznie rozwijającą się agencją, za której plecami stoi zaplecze całej grupy Komunikacja+, uda nam się sprawnie osiągnąć postawione przed nami cele komunikacyjne i biznesowe – komentuje Katarzyna Sobczak, PR & Marketing Communication Professional w Canon Polska.

- Cieszymy się, że do portfolio naszych klientów dołącza tak znana i lubiana, globalna marka, jaką jest Canon. Zawiązana współpraca jest jednocześnie elementem rozwoju nowego obszaru działalności agencji K+ PR, w ramach którego chcemy skoncentrować się, m. in. na komunikacji produktowej dla firm z szeroko pojętej branży technologicznej - komentuje Marcin Kuchno, Head of Tech & Consumer w K+ PR.

Liderem zespołu po stronie agencji jest Marcin Kuchno, Head of Tech & Consumer wspierany przez Mateusza Haniszewskiego, który pełni funkcję Senior PR Consultanta. Współpraca została podjęta na podstawie przetargu.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764