logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon Polska rozpoczyna współpracę z K+ PR

  PR 28.01.2021, przeczytano 346 razy

Wraz z początkiem roku Komunikacja+ PR nawiązała współpracę z Canon Polska, czyli lokalnym przedstawicielstwem globalnego dostawcy technologii i usług z zakresu obrazowania, a także jedną z najbardziej lubianych i rozpoznawalnych marek na świecie. W ramach umowy K+ PR odpowiadać będzie za bieżące wsparcie marki w obszarze Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-polska-rozpoczyna-wspolprace-z-k%2B-pr,389989,artykul.html

Działania K+ PR, prowadzone dla Canon Polska, skupią się na regularnym prowadzeniu biura prasowego marki, zarządzaniu programem testowym oraz bieżącym wsparciu strategicznym. W ramach współpracy agencja odpowiedzialna będzie za komunikację produktów i rozwiązań przeznaczonych dla konsumentów oraz profesjonalistów.

- Wierzę, że dzięki współpracy z tak dynamicznie rozwijającą się agencją, za której plecami stoi zaplecze całej grupy Komunikacja+, uda nam się sprawnie osiągnąć postawione przed nami cele komunikacyjne i biznesowe – komentuje Katarzyna Sobczak, PR & Marketing Communication Professional w Canon Polska.

- Cieszymy się, że do portfolio naszych klientów dołącza tak znana i lubiana, globalna marka, jaką jest Canon. Zawiązana współpraca jest jednocześnie elementem rozwoju nowego obszaru działalności agencji K+ PR, w ramach którego chcemy skoncentrować się, m. in. na komunikacji produktowej dla firm z szeroko pojętej branży technologicznej - komentuje Marcin Kuchno, Head of Tech & Consumer w K+ PR.

Liderem zespołu po stronie agencji jest Marcin Kuchno, Head of Tech & Consumer wspierany przez Mateusza Haniszewskiego, który pełni funkcję Senior PR Consultanta. Współpraca została podjęta na podstawie przetargu.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764