logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon Polska wydaje poradnik poświęcony systemom druku

  PR 25.06.2020, przeczytano 902 razy
ilustracjastrzałka

Nowoczesne środowisko druku, bezpieczeństwo sieci oraz platformy chmurowe - to kwestie, które zmieniają polskie firmy. Jak nie zagubić się w skomplikowanym świecie nowych technologii i efektywnie przeprowadzić cyfrową transformację biznesu? - Wszystko rozpoczyna wybór dostawcy usług IT - przekonują eksperci Canon Polska w wydanym e-booku, w którym dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-polska-wydaje-poradnik-poswiecony-systemom-druku,387545,artykul.html

Od kilku lat transformacja cyfrowa jest silnym trendem w globalnej gospodarce. Jednak dziś, wraz ze zmianą technologiczną, dokonuje się także istotna zmiana na polu kontaktów biznesowych. Efektywna współpraca z dostawcą oraz wybór właściwego opiekuna handlowego stają się równie istotne, co implementacja w firmie odpowiednich rozwiązań technicznych.

- Obserwujemy rynek i wiemy, że zmieniający się świat wymaga przede wszystkim objaśnienia. Dlatego stawiamy na edukację. Zależy nam na tym, bo świadomy klient oznacza dużo lepszą współpracę. Z obu stron - mówi Michał Łepkowski, B2B Sales & Marketing Director w Canon Polska. - Taką edukacyjną rolę pełni wydany właśnie przez producenta internetowy poradnik na temat właściwego wyboru dostawcy rozwiązań IT. – Wiedza i doświadczenie, którymi się dzielimy, to pierwszy krok w cyfrowej transformacji firmy. Staramy się, aby nasi obecni i potencjalni klienci postrzegali nas nie tylko jako producenta sprzętu i dostawcy rozwiązań, ale również jako partnera w biznesie – dodaje.

Konkretna wiedza rynkowa w trzech częściach

E-book, zatytułowany „Wybór dostawcy rozwiązań druku. Wyzwania działów IT” składa się z trzech części. Pierwsza z nich, „Aspekty technologiczne parku maszynowego”, odpowiada między innymi na pytania związane z bezpieczeństwem technologicznym. - Niezabezpieczone urządzenia wielofunkcyjne narażają całą połączoną z nimi infrastrukturę IT na złośliwe ataki przez niewidoczne "tylne drzwi" - piszą autorzy publikacji. Dlatego, projektując środowisko druku, należy kompleksowo zadbać o bezpieczeństwo. Eksperci Canon Polska publikują konkretną listę newralgicznych miejsc oraz przekonują, dlaczego warto brać pod uwagę rozwiązania chmurowe.

Drugi rozdział e-booka, „Ciągłość działania biznesu na poziomie systemów druku”, dotyczy między innymi zagadnienia usług MPS (Managed Print Services - pakiet usług zapewniających optymalizację kosztów druku, zwiększających dostępność urządzeń oraz zmniejszających ryzyko naruszenia bezpieczeństwa danych firmowych). Autorzy publikacji udostępniają w nim pełną listę usług i narzędzi, które powinien zapewnić potencjalny dostawca MPS.

Trzecia część, „Efektywna współpraca z dostawcą rozwiązań druku i opiekunem handlowym” odpowiada na szereg pytań dotyczących partnerstwa na linii producent-klient. Czego firmy mogą oczekiwać od dostawcy? Czy współpraca powinna dotyczyć jedynie zakresu produktów i ich funkcjonalności? Być może warto rozszerzyć ją o pakiet usług serwisowych oraz opieki związanej z prowadzeniem projektu, doradztwem i realizacją samego wdrożenia technicznego?

- E-book, którym dzielimy się z klientami, zawiera skondensowaną wiedzę, zgromadzoną na podstawie wielu lat doświadczenia. To konkretna wiedza rynkowa, którą trudno znaleźć gdzie indziej, na przykład wpisując poszczególne zagadnienia w wyszukiwarkę – przekonuje Michał Łepkowski.

Kto powinien sięgnąć po e-booka?

Publikacja powstała na podstawie wieloletnich doświadczeń ekspertów technicznych i handlowych Canon Polska. Zawarta w niej wiedza jest zatem bezpośrednią odpowiedzią na najczęściej zadawane przez klientów pytania.

- Naszego nowego e-booka adresujemy między innymi do działów IT oraz szefów firm, przechodzących obecnie transformację cyfrową – informują autorzy. Ale nie tylko. - Zawarte w nim informacje polecamy każdemu, kogo interesują tematy wejścia biznesu w cyfrową przyszłość – dodają przedstawiciele Canon Polska.

  • E-book można bezpłatnie pobrać TUTAJ.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764