logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon poszerza portfolio ploterów roll-to-roll

  PR 19.05.2021, przeczytano 978 razy
ilustracja

Canon zaprezentował nowy model Colorado 1630, który rozszerza jego portfolio 64-calowych ploterów roll-to-roll w technologii UVgel. Ta profesjonalna drukarka przemysłowa przy stosunkowo niewielkim koszcie inwestycyjnym zapewnia dostęp do wszystkich korzyści wynikających z technologii UVgel i jest idealnym rozwiązaniem dla firm oczekujących wielkoformatowych wydruków w mniejszych nakładach. Dzięki opcjonalnym modułom, takim jak FLXfinish, czy dodatkowy podajnik materiałów do druku, model podstawowy Colorado 1630 można skonfigurować zgodnie z indywidualnymi potrzebami biznesowymi każdego użytkownika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-poszerza-portfolio-ploterow-roll-to-roll,391524,artykul.html

Colorado 1630 został zaprojektowany z myślą o producentach materiałów reklamowych, dostawcach usług druku i działach firm odpowiedzialnych za drukowanie wewnętrzne. Urządzenie oferuje wysoką jakość druku w rozdzielczości 1800 dpi oraz wytrzymałe, bezwonne i natychmiastowo suche wydruki na niemal dowolnym podłożu. W najszybszym trybie dostępnym w ploterze, który służy do przygotowywań materiałów do zastosowań zewnętrznych, takich jak bannery czy billboardy, dostępna jest możliwość druku o maksymalnej prędkości sięgającej 111 m²/godzinę. W trybie, który pozwala na druk w szczególnie wysokiej jakości, urządzenie osiąga szybkość 29 m²/godzinę.

Nowy ploter zapewnia podobną, co jego większy odpowiednik – Colorado 1650 – wysoką wydajność i jakość produkcji, a także obsługę różnorodnych podłoży. Dodatkowo, dzięki wykorzystywaniu unikalnej technologii tuszy Canon UVgel, model 1630 tworzy precyzyjne wydruki o szerokiej gamie kolorów. To niezawodne i proste w obsłudze urządzenie, które stworzono po to, aby zagwarantować szybką realizację zadań. Ponadto wydajność plotera wpływa na mniejsze koszty produkcji, co w połączeniu z redukcją wytwarzanych przez urządzenie odpadów i zmniejszeniem o 40 proc. zużycia tuszu w porównaniu z innymi technologiami, pozwala efektywniej zarządzać pracą i jednocześnie maksymalizować dochody.

Dodatkowo użytkownicy Colorado 1650 otrzymują korzyści wynikające z nieprzerwanej produkcji, co jest możliwe dzięki funkcji uzupełniania tuszu w czasie pracy. W połączeniu z niespotykanymi dotąd możliwościami automatyzacji – w tym monitoringu dyszy, konserwacji głowicy czy automatycznego podawania podłoży do druku – eliminowane są zbędne przestoje.

Dzięki aplikacji Canon Remote Control użytkownicy mogą również zdalnie kontrolować status urządzenia, co ułatwia korzystanie z maszyny bez konieczności nadzoru jej pracy w trybie 24/7. Aplikacja Remote Control wysyła na urządzenia mobilne powiadomienia na temat aktualizacji statusu ploterów, ostrzeżenia i informacje o błędach. Użytkownicy Colorado mogą też zyskać komfort pracy dzięki programowi serwisowemu Canon ProCare, który poprzez dostęp do części zamiennych, profilaktycznej konserwacji i zdalnego wsparcia, podnosi gwarancję nieprzerwanej pracy. Wszystko to razem zapewnia najwyższą produktywność i minimalne przestoje w firmie.

Modułowe możliwości dostosowane do indywidualnych potrzeb

Modułowa architektura Colorado 1630 pozwala użytkownikom rozpocząć pracę z modułem podstawowym i w zależności od potrzeb biznesowych wybierać spośród wachlarza dodatkowych elementów. Przykładowo: ploter zainstalowany z jednym podajnikiem rolkowym może zostać łatwo rozbudowany o dodatkowy podajnik rolkowy.

Colorado 1630 zapewnia również precyzyjną obsługę wielu rodzajów podłoży, co gwarantuje niemal perfekcyjny druk obustronny. Opcja „print side in” pozwala drukować zarówno na wewnętrznej, jak i zewnętrznej powierzchni rolki. Co więcej, wszystkie opcje mogą być uruchamiane zdalnie, na żądanie i bez konieczności wizyty serwisowej. Z kolei opcjonalny moduł FLXfinish, wykorzystując unikatową technikę utrwalania za pomocą LED, umożliwia matowe lub błyszczące wykończenie każdego wydruku. To technologia zaprojektowana po to, aby wzmocnić wizualną stronę materiałów, takich jak bannery czy tapety bez konieczności wymiany tuszu czy materiału. Dzięki niej łatwiejszy staje się także druk na porowatych powierzchniach, np. papierze niepowlekanym czy miękkich materiałach, co znacznie zwiększa zakres możliwości marketingowych.

Szeroka gama Colorado

Wprowadzenie na rynek Colorado 1630 poszerza rodzinę ploterów Canon typu roll-to-roll wykorzystujących technologię UVgel. W portfolio producenta znajdują się już modele Colorado 1640/1650, które przeznaczone są dla użytkowników oczekujących druku o wysokim nakładzie, oraz tzw. fabryka tapet, która oferuje możliwość zautomatyzowanej, wysokonakładowej oraz kompletnej produkcji tapet.

Michele Tuscano, Head of Global Partner Channel & Vice President EMEA - Large Format Graphics, Canon Production Printing, komentuje: - Wprowadzanie serii Colorado w 2017 r. zrewolucjonizowało rynek.  Dzięki 2 tys. udanym instalacjom na całym świecie i ponad 25 milionom metrom kwadratowym zadrukowanych nośników, otrzymaliśmy bardzo pozytywne opinie o tej technologii. Naszą motywacją w Canon Production Printing jest umożliwienie naszym klientom i partnerom poszerzanie ich możliwości druku i pomoc w rozwoju biznesu. Dostrzegliśmy rosnące zainteresowanie 1,6-metrowym ploterem UVgel, który może służyć dostawcom usług druku. I dlatego też wprowadzamy nowy dodatek do rodziny Colorado w postaci modelu 1630. Ten wysoce zautomatyzowany, stabilny ploter o architekturze modułowej oferuje elastyczność zastosowań i stanowi dla naszych klientów atrakcyjną opcję inwestycji.

Ploter Colorado 1630 jest dostępny za pośrednictwem autoryzowanych partnerów Canon oraz bezpośrednio w zespołach sprzedaży Canon.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764