logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon prezentuje nowe 5-kolorowe drukarki wielkoformatowe z serii Imageprograf

  PR 27.01.2015, przeczytano 758 razy
ilustracjastrzałka

Firma Canon Europe zaprezentowała dwa nowe modele imagePROGRAF. Drukarki zostały stworzone z myślą o biurach projektowych i wewnętrznych działach reprograficznych, które potrzebują wydajnych i łatwych w obsłudze maszyn do produkcji materiałów CAD czy drukowania grafiki wystawowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-prezentuje-nowe-5-kolorowe-drukarki-wielkoformatowe-z-serii-imageprograf-,23755,artykul.html

Nowe modele Canon imagePROGRAF iPF670 (24” / 610mm) i imagePROGRAF iPF770 (36” / 914mm) osiągają jeszcze wyższą prędkość druku i zostały wyposażone w ulepszony system zarządzania atramentem. Wykorzystują także  szybszą i bardziej niezawodną technologię przetwarzania obrazu. Oba urządzenia pozwalają na wydruk obrazu w formacie A1 w zaledwie 28 sekund – czas ten odpowiada pracy w trybie szybkim - a dzięki obsłudze plików HP-GL/2 i HP-RTL są w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym zleceniom CAD. Opcjonalny, wielkoformatowy skaner oraz 22-calowy wyświetlacz dotykowy sprawiają, że model iPF770 może służyć, jako urządzenie wielofunkcyjne.

Tym, co wyróżnia nowe urządzenia jest nowy system atramentów, których wykorzystanie pozwala na rozszerzenie gamy kolorów. Dzięki temu, drukując dokumentację CAD lub materiały POS, można uzyskać jeszcze żywsze odcienie czerwieni. Dodatkowo, dwa pojemniki z czarnym atramentem pigmentowym uzupełniają standardowe tusze barwnikowe i pozwalają osiągnąć wyraźniejszą czerń, co jednocześnie zapobiega powstawaniu rozmyć podczas drukowania rysunków CAD. Pojemniki na tusze można wymieniać oraz uzupełniać podczas pracy urządzenia, nie marnując przy tym atramentu czy papieru.

Nowe funkcje usprawniają przepływ pracy zarówno przed zleceniem wydruku, jak i po jego odebraniu. Oprogramowanie do zarządzania kosztami pozwala małym firmom w prosty sposób kontrolować wydatki i obliczać marżę. Oprogramowanie na iPada umożliwia podgląd i drukowanie plików bezpośrednio z urządzeń mobilnych Apple i jest szczególnie przydatne przy projektach architektonicznych. Nowa konstrukcja urządzenia pozwala także na łatwą zmianę trybu odbioru papieru między koszem odbiorczym a tacą układającą.

 „Seria urządzeń imagePROGRAF na całym świecie utożsamiana jest z wysoką jakością i niezawodnością” - mówi Yuichi Miyano, dyrektor ds. rozwiązań wielkoformatowych, Canon Europe. „Wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów i nieustannie wspieramy ich, dostosowując urządzenia serii imagePROGRAF do konkretnych potrzeb biznesowych. Dziś prezentujemy dwa nowe modele iPF670 i iPF770 – drukarki wielkoformatowe zaprojektowane z myślą o rozwijających się firmach, które potrzebują wsparcia w zakresie druku niskonakładowych materiałów CAD oraz produkcji materiałów reklamowych dla sklepów. Dzięki łatwej obsłudze, wszechstronności i kompatybilności z innymi urządzeniami, są one doskonałym rozwiązaniem dla dostawców usług druku oraz wewnętrznych działów reprograficznych z branży architektonicznej, budowlanej i inżynierskiej”.

Zamówienia na nowe urządzenia będę przyjmowane od lutego 2015 r.

Źródło: Canon Europe

www.canon-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764