logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon prezentuje projektor instalacyjny Xeed WUX500ST

  PR 06.06.2017, przeczytano 424 razy
ilustracjastrzałka

Canon zaprezentował najnowszy uniwersalny projektor XEED WUX500ST o krótkim rzucie, który wyświetla obraz o jasności 5000 lumenów, posiada łączność HDBaseT i umożliwia pionowe przesunięcie obiektywu nawet o 75%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-prezentuje-projektor-instalacyjny-xeed-wux500st,32727,artykul.html

Płynny, dynamiczny i precyzyjny obraz

Wysoka jasność na poziomie 5000 lumenów i współczynnik kontrastu 2000:1 sprawiają, że obraz generowany przez XEED WUX500ST jest niezwykle ostry i precyzyjny. Dzięki natywnej rozdzielczości 1920 x 1200 WUXGA i obsłudze trybu Full HD projektor z imponującą precyzją odwzorowuje najdrobniejsze szczegóły na całej powierzchni ekranu. Projektor XEED WUX500ST wyposażony jest w najnowszą wersję innowacyjnego systemu optycznego AISYS firmy Canon, który wykorzystuje zaawansowaną technologię rozszczepiania światła, przez co obraz jest wyjątkowo dynamiczny.

XEED WUX500ST dostępny jest również w wersji dostosowanej do potrzeb branży medycznej, która obejmuje specjalny tryb symulacji DICOM, umożliwiający wyświetlanie czarno-białych zdjęć RTG, wyników badań tomografem komputerowym oraz badań rezonansem magnetycznym w odcieniach szarości.

Uniwersalna instalacja

Model XEED WUX500ST łączy wiele zaawansowanych funkcji, co czyni go idealnym rozwiązaniem do różnych zastosowań w wielu branżach, m.in. w ośrodkach szkolnictwa wyższego, muzeach i galeriach, biznesie i reklamie. Może również służyć do prowadzenia symulacji i szkoleń. Projektor umożliwia, największe w swojej klasie, pionowe przesunięcie obiektywu w zakresie 75% i poziome w zakresie 10%, dzięki czemu można go zainstalować na wiele różnych sposobów. Możliwość krótkiego rzutu pozwala wyświetlać obraz o przekątnej 100 cali z odległości zaledwie 1,2 m. To oznacza, że bez względu na położenie projektora względem ekranu, urządzenie sprawdzi się w nawet najbardziej wymagających warunkach.

Jako jeden z najbardziej kompaktowych projektorów o krótkim rzucie na rynku, model XEED WUX500ST zmieści się w niewielkich przestrzeniach, a jednocześnie został wyposażony w szereg zaawansowanych funkcjonalności, w tym funkcję sieciowej projekcji wielu obrazów bez konieczności wykorzystania komputera PC. Wystarczy podłączyć urządzenie USB do jednego projektora i połączyć obrazy nawet z dziewięciu projektorów połączonych za pomocą przewodu LAN. Dla jeszcze większej precyzji oraz łatwej i szybkiej konfiguracji możliwa jest korekcja trapezowa obrazu.

Rozbudowane opcje łączności

Dzięki licznym opcjom łączności podłączenie projektora XEED WUX500ST nie stanowi większego problemu. Wbudowane złącze HDBaseT zapewnia wysoką jakość sygnału audio-wideo wysyłanego za pośrednictwem przewodu Cat6 o maksymalnej długości 100 metrów. Bezprzewodowe projekcje z komputera są możliwe dzięki połączeniu przez sieć Wi-Fi, a funkcja sieciowej projekcji wielu obrazów (NMPJ) umożliwia podłączenie aż 10 urządzeń jednocześnie.

XEED WUX500ST należy do urządzeń wysoce energooszczędnych o niskim koszcie eksploatacji. Dzięki technologii AISYS projektor oferuje najwyższą jakość obrazu, a jednocześnie został wyposażony w lampę o mocy zaledwie 395 W. Żywotność lampy to nawet 5000 godzin, a specjalny przycisk ECO służy do regulacji poboru energii, co wydłuża żywotność urządzenia i obniża koszty eksploatacji. Przy zakupie modelu XEED WUX500ST użytkownik otrzymuje 3-letnią gwarancję na wymianę lampy oraz usługę wypożyczenia projektora następnego dnia.

XEED WUX500ST – kluczowe cechy:

  • Jasność – 5000 lumenów
  • Rozdzielczość – 1920 x 1200
  • Współczynnik kontrastu macierzystego – 2000:1
  • HDBaseT, HDMI, DVI i Wi-Fi
  • Przekątna ekranu – 30-300 cali
  • Waga – 6,3 kg
  • Głośnik – 5 W
  • Żywotność lampy – 5000 godzin

Źródło: Canon Europe

www.canon-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764