logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon Production Printing Business Days

  PR 20.09.2017, przeczytano 759 razy
ilustracjastrzałka

Podczas rozpoczynających się Production Printing Business Days w Poing w Niemczech (19-21 września) Canon prezentuje szerokie portfolio produktów dedykowanych dla branży graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-production-printing-business-days,33778,artykul.html

Ponad 500 obecnych i potencjalnych klientów z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki zjechało do Poing w Bawarii, aby zobaczyć najnowsze produkty z bogatej oferty Canon dla przedstawicieli branży graficznej. W jednym miejscu zebrane zostały ostatnie innowacje Canon, od wydajnego systemu produkcyjnego Océ ProStream i plotera Océ Colorado 1640, po zaprezentowany pod koniec sierpnia tego roku, najnowszy system druku serii Océ VarioPrint 6000 TITAN, którego możliwości będzie można zobaczyć podczas prezentacji live.

Wydarzenie, odbywające się pod hasłem „Celebrate the Power of Print”, ma inspirować gości do inwestowania w rozwój biznesowy dzięki nowoczesnym technologiom druku. Dzięki licznym prezentacjom ukazującym możliwości urządzeń produkcyjnych, oprogramowania i rozwiązań do wykańczania materiałów Canon oraz partnerów, klienci będą mogli przekonać się, jak rozwijać swój potencjał, poszerzając ofertę o nowe produkty i usługi. Specjalnie przygotowane strefy produkcyjne z pewnością zainteresują przedstawicieli branży druku komercyjnego i reklamowego, a także firm, które chcą rozpocząć produkcję materiałów w modelu in-house.

Jeppe Frandsen
, dyrektor Production Printing Group w Canon Europe, komentuje: - Odwiedzający Canon Production Printing Business Days dostawcy usług druku i firmy drukujące materiały wewnętrznie będą mogli zobaczyć najnowsze rozwiązania Canon w naturalnym środowisku produkcyjnym. To także okazja, aby przekonać się, jak oferta Canon dla rynku profesjonalnych drukarni graficznych ewoluowała od targów Drupa 2016. Podczas ubiegłorocznego wydarzenia w Düsseldorfie zaprezentowaliśmy odwiedzającym szerokie portfolio aplikacji druku, dzięki którym mogą rozszerzyć swoje możliwości produkcyjne. W tym roku także chcemy ich inspirować i zachęcać do dalszego rozwoju.

Podczas Canon Production Printing Business Days zaprezentowane zostaną m.in. wysokonakładowe systemy atramentowego druku z roli na rolę i papier cięty (Océ ProStream 1000, Océ ColorStream 6000 Chroma, Océ VarioPrint i300), drukarki produkcyjne (imagePRESS C10000VP, imagePRESS C850/C750) i szeroka reprezentacja ploterów płaskich i rolowych do zastosowań graficznych i dekoracyjnych (Océ Arizona 1280 and 6170, Océ Colorado 1640, Océ ColorWave 700). Dodatkowo odbędą się prezentacje rozwiązań do wykończenia wydruków oraz oprogramowania do zarządzania procesami takich partnerów Canon jak: GMC, EFI, Dalim, Axode, Cosmos czy Pageflex.

Elemental – zintegrowana i wielokanałowa kampania marketingowa

Pośród licznych pokazów i prezentacji na żywo, odwiedzający będą mogli także uczestniczyć w produkcji zintegrowanej, wielokanałowej kampanii marketingowej dla fikcyjnej marki modowej Elemental. Bazując na zdjęciach profesjonalnego fotografa i ambasadora Canon – Clive’a Booth’a – oraz wykorzystując możliwości ploterów i drukarek produkcyjnych Canon, specjaliści firmy zaprezentują, w jaki sposób można tworzyć szerokie spektrum gotowych materiałów marketingowych – od reklam graficznych, przez opakowania, po personalizowaną korespondencję – podnosząc tym samym świadomość marki wśród klientów, zarówno poprzez lepsze doświadczenia w sieciach handlowych (promocje, kampanie reklamowe, branding), jak i wydarzeń specjalnych czy nawet przy rozpakowywaniu produktu.

W ramach kampanii Elemental goście Canon Production Printing Business Days 2017 będą mogli zobaczyć aż 27 różnych przykładów aplikacji druku m.in. w postaci materiałów promocyjnych, broszur i ulotek do sieci handlowych, elementów dekoracyjnych do punktów sprzedaży czy dedykowanych opakowań produktów. Ta przykładowa kampania pozwoli uświadomić klientom niemal nieograniczone możliwości produkcji różnorodnych materiałów promocyjnych w ramach jednej kampanii – spójnych i wiernych kolorystycznie – które oferują klientom doskonałe doznania estetyczne zarówno w produkcji analogowych, jak i cyfrowych materiałów.

Jeppe Frandsen dodaje: - Przygotowaliśmy kampanię Elemental, aby pokazać dostawcom usług druku, jakie możliwości współpracy z markami i agencjami kreatywnymi dają najnowsze technologie obrazowania Canon. Cyfrowe innowacje, wspierane coraz bardziej zaawansowaną analizą danych marketingowych, umożliwiają właścicielom marek wyróżnienie się spośród konkurencji w punktach sprzedaży i mają realny wpływ na lepsze wyniki sprzedażowe. Najwyższej jakości wydruki odzwierciedlają wysoką jakość produktu, a szerokie spektrum zastosowań technologii cyfrowego druku otwiera wiele nowych kanałów dotarcia z przekazem do klienta końcowego. Chcemy również pokazać, dlaczego wciąż tak ważnym medium w komunikacji reklamowo-marketingowej jest druk i jak, dzięki odpowiedniemu zastosowaniu go w praktyce, klienci mogą zyskać przewagę konkurencyjną.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764