logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon przedłuża letnią promocję cashback

  PR 05.08.2019, przeczytano 472 razy

Canon przedłużył swoją letnią kampanię promocyjną, obejmującą wybrane lustrzanki, bezlusterkowce i obiektywy, a także drukarki SELPHY i lampy Speedlite, do 31.08. W ramach promocji, przy zakupie produktów promocyjnych (pełna lista poniżej) można otrzymać częściowy zwrot pieniędzy nawet do 1290 zł. Aby wziąć udział w promocji, zakupiony produkt należy zarejestrować za pomocą formularza na stronie www.canon.pl/cashback. Promocję „Canon – Zwrot gotówki” można łączyć z innymi aktualnymi promocjami Canon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-przedluza-letnia-promocje-cashback,383493,artykul.html

Jak wziąć udział w promocji

Aby wziąć udział w promocji „Canon – Zwrot gotówki” należy:

  • Kupić produkt/-y objęte promocją w okresie 15.05.2019 - 31.08.2019 r.
  • Z opakowania produktu wyciąć kod kreskowy i numer seryjny.
  • Nie później niż do 30.09.2019 r. zarejestrować swój zakup poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz załączenie kolorowego skanu/zdjęcia wyciętego kodu; formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie www.canon.pl/cashback.

Zasady promocji

  • Każda osoba/firma może otrzymać zwrot pieniędzy za maksymalnie 1 sztukę każdego produktu objętego promocją (w całym okresie promocji).
  • Promocją objęte są produkty zakupione w oryginalnych opakowaniach, na których znajduje się numer EAN i numer seryjny produktu. Nie są objęte promocją produkty pochodzące z rozkompletowania oryginalnych zestawów (białe pudełka).

Promocja łączy się z innymi promocjami Canon. Wszystkie aktualne promocje dostępne są na: https://www.canon.pl/promocje

Źródło: Canon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764