logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon przedstawia Prismaprepare Go

  PR 14.09.2021, przeczytano 149 razy

Po sukcesie oprogramowania do druku produkcyjnego linii PRISMA, Canon prezentuje PRISMAprepare Go – bezpieczne narzędzie służące do zlecania zadań i przygotowywania plików. Dzięki jego wykorzystaniu użytkownicy mogą kontrolować cały proces druku z dowolnego miejsca. Nowa aplikacja oferowana jest w formule software-as-a-service (SaaS) – miesięcznej opłaty za użytkowanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-przedstawia-prismaprepare-go,392990,artykul.html

PRISMAprepare Go to narzędzie przeznaczone głównie dla niezależnych dostawców usług druku oraz zespołów odpowiedzialnych za druk w firmach. Jego użycie przyspiesza proces składania zleceń przez klientów oraz weryfikację złożonych zleceń pod względem technicznym, przed przystąpieniem do zadania. Pozwala to unikać problemów związanych z nieprawidłowym lub nieokreślonym rozmiarem arkusza, niewłaściwym formatowaniem, krojem pisma czy rozdzielczością obrazów, a tym samym ogranicza liczbę kosztownych, błędnych wydruków i oszczędza czas.

Aplikacja została stworzona tak, by była prosta i intuicyjna. Do konfiguracji, obsługi i nadzoru nad PRISMAprepare Go nie jest wymagana specjalistyczna wiedza. Zgodnie z założeniem projektantów, w zaledwie kilka minut użytkownicy powinni nauczyć się sprawnie wykorzystać to rozwiązanie. PRISMAprepare Go oferuje wsparcie dla urządzeń produkcyjnych Canon działających w oparciu o PRISMAsync, Fiery oraz Canon PDL, a także dla urządzeń innych marek, obsługujących standard JDF.

David Preskett, Vice President, Document Solutions Sales, Canon Europe komentuje:

- Zarządzanie różnorodnymi, pilnymi zleceniami jest codziennym wyzwaniem stojącym przed małymi przedsiębiorstwami z branży druku, które, aby zachować rentowność, muszą jednocześnie utrzymywać relacje z obecnymi klientami i zabiegać o nowych. PRISMAprepare Go to nasz pierwszy produkt do organizacji zadań w modelu SaaS. Chcieliśmy, aby był on łatwy w obsłudze i dostępny na przystępnych warunkach dla każdej firmy zajmującej się drukiem, pragnącej zautomatyzować proces składania i przetwarzania zleceń oraz ich realizacji - bez konieczności inwestycji w skomplikowane oprogramowanie, lokalną infrastrukturę i kompetencje działu IT. Z kolei firmowym zespołom odpowiedzialnym za druk PRISMAprepare Go oferuje zupełnie nowy poziom automatyzacji, pozwalając im wykorzystać zaoszczędzony czas na wzbogacenie oferty dla swoich wewnętrznych klientów. Dzięki niskiej miesięcznej opłacie i zerowej opłacie startowej, mali dostawcy usług druku i zespoły wewnętrzne w organizacjach mogą łatwo zrobić krok ku uproszczeniu procesów, udoskonaleniu swoich usług, redukcji błędów i przyczynić się do mniejszej ilości generowanych odpadów. W zamian mogą skupić się bardziej na rozwoju firmy i budowaniu relacji z klientami. Automatyzacja stała się właśnie dostępna dla każdego.

Klienci uzyskają dostęp do PRISMAprepare Go poprzez PRISMA Home – nowy centralny portal wszystkich rozwiązań i narzędzi chmurowych PRISMA. Serwis działa w oparciu o platformę Microsoft Azure i zapewnia niezawodny oraz bezpieczny dostęp do usług i magazynu danych PRISMA Cloud Storage, w którym użytkownicy mogą przechowywać pliki zleceń swoich klientów. Dostawcy usług druku mogą też z poziomu platformy nadzorować swoją subskrypcję, kontaktować się z przedstawicielami Canon i zarządzać swoimi wewnętrznymi kontaktami użytkowników.

Proste zlecenia on-line

W skład PRISMAprepare wchodzi również dostępny dla klientów prosty portal do składania zleceń online, który ułatwia ten proces tak po stronie odbiorców jak i dostawców usług druku. Konfiguracja portalu jest niezwykle prosta. Dostawcy usług druku mogą dostosować i spersonalizować interfejs składania zleceń oraz tworzyć zarówno wewnętrzne profile administratorów i operatorów, jak i indywidualne konta klientów.

Funkcja drag-and-drop (przeciągnij i upuść) sprawia, że osoby zlecające zadania druku mogą łatwo przekazać do akceptacji i realizacji pliki PDF wraz z niezbędnymi instrukcjami. Dzięki możliwości śledzenia statusu zlecenia, portal pozwala oszczędzać czas poprzez ograniczenie czasochłonnej komunikacji i wymiany wiadomości e-mail.

Dostawcy usług druku mają stały wgląd w napływające zlecenia, co upraszcza komunikację i eliminuje ukryte koszty interwencji i poprawek błędnie przygotowanych plików, zaś klienci doceniają możliwość przekazywania zamówień online. A to zachęca ich do ponownego korzystania z usług dostawcy i buduje lojalność.

Aplikacja PRISMAprepare Go będzie dostępna bezpośrednio u sprzedawców Canon oraz u oficjalnych partnerów producenta. Miesięczna, podstawowa subskrypcja zapewnia kompletną usługę, 10GB dostępnej przestrzeni dyskowej oraz aktualizacje.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764