logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon świętuje 25-lecie swej obecności w Polsce

  PR 24.09.2019, przeczytano 510 razy

Właśnie mija 25 lat, odkąd Canon, lider w zakresie technologii obrazowania, otworzył swój oddział w Polsce. Ćwierćwiecze to było zarówno dla naszego kraju, jak i firmy, okresem intensywnego rozwoju, napędzanego lawinowymi zmianami w obszarze technologii. Warto więc przy tej okazji podjąć próbę całościowego spojrzenia na różnorodne obszary działalności firmy i jej powiązania z polskimi konsumentami, przedsiębiorcami i całym otoczeniem, w którym firma funkcjonuje. Canon przygotował z okazji swojego 25-lecia w Polsce dedykowaną stronę internetową: www.canon.pl/25lat, która podsumowuje i przybliża osiągnięcia firmy w tych minionych 25 latach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-swietuje-25-lecie-swej-obecnosci-w-polsce,384084,artykul.html

Obraz dzisiejszego świata kształtują technologie cyfrowe, zarówno w ujęciu konsumenckim, jak i biznesowym. To one wyznaczają kierunki rozwoju nowoczesnych gospodarek. W tym skomplikowanym algorytmie innowacyjności Canon zajmuje miejsce szczególne. Budowana od ponad 80 lat na świecie i 25 lat w Polsce pozycja lidera w zakresie rozwiązań obrazowania sprawiła, że produkty Canon są dziś obecne w wielu branżach – od profesjonalnej fotografii czy kinematografii, przez druk produkcyjny, po kamery sieciowe i obrazowanie medyczne. Ta dywersyfikacja oferty dla konsumentów oraz firm jest kluczem do globalnego i lokalnego sukcesu Canon. W portfolio firmy można znaleźć zarówno duże korporacje, jak i małe jednoosobowe przedsiębiorstwa z niemal wszystkich regionów Polski (więcej o tym w artykule: WSPARCIE DLA BIZNESU).

Wprowadzane rozwiązania Canon były kamieniem milowym dla rozwoju wielu obszarów, jak np.  fotografii, w którym to segmencie firma może pochwalić się zarówno produkcją świetnej jakości optyki, jak i doskonałych aparatów fotograficznych. Kultowa już linia EOS w ostatnim czasie została rozszerzona o produkty sygnowane logo EOS R, które stały się mocnym graczem w szybko rosnącym segmencie bezlusterkowców.

Podobnie w obszarze druku Canon od lat wyznacza kierunki, oferując np. doskonałe rozwiązania do druku cyfrowego, pozwalające uprościć i jednocześnie udoskonalić produkcję wydruków oraz znacznie skrócić czas procesu druku. Zarówno w obszarze rozwiązań do produkcji grafiki artystycznej, jak i drukarek produkcyjnych dla branży reklamowej, wnętrzarskiej czy architektonicznej, Canon jest synonimem bezkompromisowej jakości i elastyczności aplikacji na różnych nośnikach. Najnowsza technologia Canon UVgel – wykorzystywana w drukarkach Océ Colorado – to doskonały przykład na to, jak firma potrafi łączyć zalety tradycyjnych technologii druku w jedno spójne rozwiązanie o niespotykanych dotąd możliwościach. O jego innowacyjności świadczy specjalny atrament o konsystencji żelu, który dzięki utrwalaniu światłem UV LED daje dostawcom usług druku ogromną elastyczność wykończeń i szybkość zadruku nawet na tanich podłożach.

Warto też wspomnieć o dostarczanych przez Canon systemach druku umożliwiających realizację zamówień w modelu „druk na żądanie”, których przykładem może być urządzenie Océ VarioPrint 6330 TITAN, zdolne w ciągu kilku minut wyprodukować gotowy egzemplarz książki, bez angażowania sztabu specjalistów.

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii cyfrowych, Canon rozszerza także ofertę rozwiązań do przetwarzania dokumentów dla przedsiębiorstw, wychodząc poza tradycyjne rozwiązania druku czy kopiowania. Rozwiązania biurowe Canon do przetwarzania firmowych dokumentów projektowane są w myśl zasady Security 360 stopni. Oznacza to, że poza bezpieczeństwem samego urządzenia, ważny jest sposób jego komunikacji z otoczeniem sieciowym. Urządzenia tworzone są w oparciu o wielopoziomowe szyfrowanie danych, które musi być zawsze dostosowane do środowiska klienta i gwarantować bezpieczne przetwarzanie informacji na każdym etapie.

Swoje doświadczenie i know-how w dziedzinie obrazowania Canon przekłada także na szereg innych branż, takich jak medycyna (soczewki i oprogramowanie diagnostyczne), bezpieczeństwo publiczne (kamery sieciowe i rozwiązania do monitoringu) czy e-sport (rozwiązania do mapowania postaci na potrzeby gier). Co więcej, wszystkie te rozwiązania powstają w oparciu o nieustanny dialog z klientami, jaki prowadzi firma, co pozwala na zrozumienie potrzeb i oczekiwań konsumentów oraz biznesu

Z dialogu tego często powstają dzieła sztuki, bo Canon to nie tylko partner biznesowy, ale także firma aktywnie działająca w obszarze kultury. Z jednej strony projektuje bowiem technologie do druku najwyższej jakości grafiki artystycznej, a z drugiej – bezpośrednio wspiera wydarzenia kulturalne. Od 2013 r. – jako oficjalny partner – Canon aktywnie przyczynia się do rozwoju największego w tej części Europy Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Camerimage, organizując w jego trakcie prelekcje, warsztaty i spotkania z wybitnymi światowymi operatorami. Wcześniej zaś firma była patronem PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL.

Jeśli zaś chodzi o fotografię, to od 1993 roku Canon patronował konkursowi World Press Photo. Do tego firma aktywnie wspiera polskich fotografów, na przykład realizując liczne projekty leżące na styku fotografii i druku. W efekcie takiej kooperacji powstały liczne wystawy, np. „Niedecydujący moment” wybitnego fotoreportera Krzysztofa Millera czy „Horowitz Ford Vignale” i „RH 75” światowej sławy fotografa reklamowego Ryszarda Horowitza. Także w globalnym programie ambasadorskim Canon, od chwili jego inauguracji, nigdy nie brakowało polskich nazwisk. W tej edycji programu Polskę reprezentują Maciej Nabrdalik (agencja fotograficzna VII), Marcin Kin (fotograf sportów ekstremalnych) i Piotr Małecki (filmowiec i dokumentalista).

Wszystkie te działania podejmowane są w duchu filozofii „Kyosei”, w myśl której funkcjonuje i rozwija się Canon. To japońskie słowo oznacza życie i wspólne działanie dla wspólnego dobra. To ono kształtuje misję i wartości firmy, stanowiąc jej fundament. Dzięki temu Canon jest partnerem, który dba o swoje otoczenie i wszystkich, którzy się w nim znajdują. Dlatego często angażuje się w działania z obszaru CSR.

Celem długoterminowym firmy jest zmniejszenie emisji dwutlenku węgla (śladu węglowego) o 15% do roku 2020, w stosunku do sprzedaży netto, wobec poziomu z roku 2010. W 2017 roku firma znalazła się na 4. miejscu w globalnym rankingu Global RepTrack 100, przeprowadzonym przez Reputation Institute. Nie po raz pierwszy też, otrzymała złoty certyfikat w dorocznym rankingu Ecovadis, pozycjonując się wśród 5 proc. najbardziej odpowiedzialnych społecznie firm na świecie.

- W ciągu ostatnich dwóch dekad technologie obrazowania zmieniły się nie do poznania. Dziś żyjemy w kulturze obrazów, które są już nieodłączną częścią naszego życia, biznesu, procesów postępu. Dlatego jako specjaliści od obrazowania pragniemy być partnerem zarówno dla firm działających na rynku B2B, jak i indywidualnych konsumentów, którzy technologie foto, video oraz druku chcą wykorzystywać w codziennym życiu. Jako Canon Polska, jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek technologicznych świata, koncentrujemy się na wspieraniu lokalnego biznesu i polskich firm, które mają potencjał, aby odnosić sukcesy także na zagranicznych rynkach. Widzimy się w roli dostawcy  najwyższej klasy rozwiązań na miarę potrzeb i ambicji naszych klientów – mówi Joanna Stankiewicz, Corporate Communication&Marketing Services Manager, Canon Polska.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764