logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon uruchamia nową platformę społecznościową „Canon Club”

  PR 02.01.2023, przeczytano 637 razy

Canon Europe pomaga twórcom ożywić swoją kreatywność za pomocą zdjęć, filmów oraz wydruków. Pragnąc wzmocnić tę misję i zachęcić fanów Canon do wymiany doświadczeń i dzielenia się pomysłami, marka uruchomiła „Canon Club” – program członkowski z platformą społecznościową dla twórców podobnie patrzących na świat. Jego członkowie mogą uczyć się, odkrywać i czerpać inspirację od innych artystów, a jednocześnie uzyskać dostęp do wyjątkowych korzyści. Canon Club zdobył już społeczność liczącą ponad 11 tys. członków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-uruchamia-nowa-platforme-spolecznosciowa-_canon-club_,398512,artykul.html

Po pierwszym zalogowaniu użytkownicy ujrzą spersonalizowaną stronę główną stylizowaną na media społecznościowe, dopasowaną do ich zainteresowań i umiejętności. Na stronie profilu znajdą popularne grupy i wyzwania, galerię inspiracji, polecane aplikacje, ekskluzywne artykuły lub treści Canon Club oraz podgląd uzyskanych korzyści. Członkowie mogą wymieniać się wskazówkami i pomysłami, zadawać pytania i uzyskiwać porady od ambasadorów Canon w ramach sesji pytań i odpowiedzi oraz samouczków.

Mogą również dołączyć do istniejących grup lub założyć własne, podążając za swoimi zainteresowaniami i trendami. Regularnie pojawiające się wyzwania zapewniają społeczności możliwość rozwijania umiejętności technicznych, a także wskazywania zwycięzców w drodze głosowania, dając okazję do wzajemnego docenienia swoich prac.

– Naszym zamiarem w odniesieniu do Canon Club jest stworzenie inspirującej społeczności, w której twórcy mogą się uczyć, dyskutować i odkrywać – podkreśla Beth Simpson, CRM & Data Analytics Senior Manager, Canon Europe. – Istnieje już wiele platform internetowych umożliwiających udostępnianie zdjęć, filmów i treści do druku, ale Canon Club to program członkowski przeznaczony specjalnie dla naszych klientów, którzy realizują swoją pasję tworzenia obrazów i wydruków. Canon Club nie tylko dostarcza inspiracji i świeżych pomysłów, ale także pokazuje światu naszą wspierającą się społeczność utalentowanych twórców, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności poprzez wspólną naukę i rozwój.

Angażując się w życie społeczności, członkowie mogą zdobywać punkty i przechodzić przez trzy poziomy*. Na każdym poziomie uzyskują prawo do większych korzyści, w tym usług serwisowych, zniżek na wybrane produkty Canon oraz udziału we wspólnych promocjach z partnerami Canon.

Aby otrzymać zaproszenie do Canon Club, wystarczy założyć konto w serwisie Canon i zarejestrować swój produkt.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764