logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon Uvgel napędza sprzedaż usług druku w regionie EMEA

  PR 14.12.2018, przeczytano 1209 razy
ilustracjastrzałka

Europejscy dostawcy usług druku, którzy korzystają z plotera Océ Colorado 1640, zauważają znaczny wzrost wydajności produkcji i rozszerzenie możliwości aplikacji dzięki wykorzystaniu technologii UVgel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-uvgel-napedza-sprzedaz-uslug-druku-w-regionie-emea,380544,artykul.html

Minęło już kilkanaście miesięcy od pierwszych instalacji 64-calowego plotera rolowego Océ Colorado 1640 w regionie EMEA. Dziś setki dostawców usług druku, w tym ponad 400 w regionie EMEA, z powodzeniem wykorzystuje nową technologię do produkcji materiałów graficznych i dekoracyjnych. Dane systemowe aktualnych użytkowników pokazują, że inwestują oni w Océ Colorado 1640, aby poszerzyć swoją ofertę i otworzyć nowe możliwości biznesowe. Ploter pozwala bowiem poprawić wydajność pracy i rozszerzyć zakres aplikacji m.in. dzięki temu, że z powodzeniem radzi sobie z drukiem na materiałach wrażliwych na ciepło, a utrwalanie druku przy pomocy światła UV sprawia, że wydruki natychmiast mogą zostać poddane działaniom wykończeniowym, np. laminacji.

Dwie trzecie materiałów drukowanych na Océ Colorado 1640 powstaje w tempie 40 m2 na godzinę niezależnie od rodzaju medium. Wśród nich zaś rośnie udział samoprzylepnych aplikacji – stanowią one ponad 40 proc. wszystkich wydruków produkowanych na tym urządzeniu w regionie EMEA.

Bezkonkurencyjna produktywność

Szybkość druku przy użyciu technologii Canon UVgel jest znacznie wyższa niż w rozwiązaniach ekosolwentowych i lateksowych. W związku z tym, zgodnie z oczekiwaniami producenta, największą zaletą technologii jest zwiększona wydajność produkcji na co dzień.

Niemiecka firma Siepro, specjalizująca się w druku grafik samoprzylepnych i etykiet, zdecydowała się na instalację aż siedmiu drukarek Océ Colorado 1640, tym samym całkowicie odchodząc od technologii ekosolwentowej, ponieważ ta ostatnia nie dotrzymywała tempa, w jakim rozwijała się firma.

- Po czterech latach od pierwszej inwestycji w plotery rolowe mieliśmy dwadzieścia drukarek, a i tak ledwo nadążaliśmy z produkcją bieżących zleceń – tłumaczy Michael Hiemann, dyrektor firmy. - Z miesiąca na miesiąc nasze nakłady rosły o 10 proc., a coraz więcej zleceń online wymagało dostawy jeszcze tego samego dnia. Po prostu nie nadążaliśmy z realizacją zamówień. Technologia Canon UVgel pozwala nam na produkcję druku najwyższej jakości w tempie 40 m2 na godzinę, w porównaniu do zaledwie 6 m2 na godzinę zapewnianych przez urządzenia ekosolwentowe. Co więcej, wykończenie materiałów możliwe jest natychmiast po wydruku – bez opóźnień związanych z odparowywaniem rozpuszczalnika z atramentu bądź odgazowywaniem. Obecnie pracujemy na 12 drukarkach, lecz wydajność naszej pracy wzrosła 10-krotnie. Jesteśmy w stanie wyprodukować 2500 m2 materiałów samoprzylepnych dziennie bez strat na jakości druku czy koloru.

Zwiększona wydajność, zmniejszone koszty

Francuska firma Armony specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i instalacji oznakowań i dekoracji w punktach sprzedaży. Do jej klientów należy wiele dużych sieci supermarketów oraz detalicznych marketów budowlanych. Od chwili, kiedy firma zamieniła trzy urządzenia ekosolwentowe na dwie drukarki Océ Colorado 1640, nastąpił natychmiastowy wzrost jakości i wydajności jej produkcji.

- Choć początkowy nakład kapitałowy jest wyższy niż w przypadku innych urządzeń drukujących, Océ Colorado 1640 zwiększa wydajność i produktywność, zmniejszając jednocześnie koszty produkcji na szerokiej gamie nośników, od samoprzylepnych folii po bannery reklamowe – mówi Franck Boehm, kierownik produkcji w firmie Armony. - W przeszłości 90 proc. naszych produktów wymagało dodatkowego laminowania. Wiązało się to z dłuższym czasem realizacji każdego zamówienia oraz zwiększało koszty materiałów i pracy. Trwałość atramentu Canon UVgel sprawia, że obecnie laminujemy tylko około 10 proc. naszych produktów, głównie grafiki podłogowe i aplikacje o długiej żywotności. W tych zaś przypadkach właściwości atramentu Canon UVgel pozwalają na natychmiastową laminację, nie czekamy więc już 24 godzin, jak to robiliśmy z wydrukami pochodzącymi z urządzeń ekoslowentowych. Zwiększona wydajność produkcji nie powoduje jednak spadku jakości. Ta bowiem jest wręcz wyśmienita. Nasi monterzy oraz klienci nieustannie chwalą wyjątkowo wysoką jakość wydruków oraz odporność finalnego produktu np. na odciski palców – dodaje.

ilustracjastrzałka

Wydajność pod presją

Firma BBF z Madrytu, specjalizująca się w produkcji materiałów do ekspozycji zewnętrznych, zainwestowała w dwie drukarki Océ Colorado 1640. Pozwoliły one firmie na rozwinięcie oferty o nowe usługi.

- Na własne oczy przekonaliśmy się, jakie możliwości daje ploter Océ Colorado 1640, i to stało się punktem zwrotnym w podejściu naszej firmy do kwestii druku. Zobaczyliśmy bowiem piękne, żywe barwy, głębokie przejścia tonalne na wydrukach, powtarzalność kolorystyczną całego nakładu, brak pasowania czy zniekształceń mediów wywołanych temperaturą. Słowem – dokładnie to, czego oczekują nasi klienci. Dzięki Océ Colorado 1640 możemy produkować wydruki w najwyższej jakości w tempie 40 m2 na godzinę w jednolitej jakości nawet na dwóch różnych drukarkach. Umożliwia nam to dostarczanie klientom tego, czego potrzebują – mówi dyrektor firmy, Carlos de la Cruz-Pontvianne.

- Wprowadzając w 2017 r. na rynek technologię Canon UVgel byliśmy przekonani, że jest ona w stanie zrewolucjonizować stosowany przez klientów model biznesowy, pozwalając im wreszcie zrezygnować z kompromisów pomiędzy jakością realizowanych zamówień a czasem produkcji – przyznaje Wouter Derichs, Marketing Director Wide Format w Canon Europe. - Obecnie, posiadając już dane z całego roku użytkowania tej technologii przez klientów oraz setki ich pozytywnych opinii, mamy pewność, że Océ Colorado 1640 pozwala klientom zwiększyć wydajność, choćby dzięki optymalizacji druku na niestandardowych mediach, co umożliwia dostawcom usług druku wykorzystać nowe, dotąd niedostępne strategie rozwoju.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764