logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon wyróżnił najlepszych Partnerów w 2017 r.

  PR 26.10.2018, przeczytano 503 razy

Podczas tegorocznego spotkania Partnerów 2018, Canon Polska przyznał wyróżnienia dla najbardziej aktywnych partnerów biznesowych. Tegoroczne nagrody trafiły do firm: Merkator, Vector i DKS, czyli dystrybutorów, których działalność w 2017 roku wyróżniała się spośród wszystkich partnerów biznesowych Canon Polska. Laureatów wyłoniono w trzech kategoriach: Najszersze portfolio sprzedawanych produktów Canon 2017, Największy projekt sprzedażowy 2017, Największa liczba sprzedanych urządzeń kolorowych 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-wyroznil-najlepszych-partnerow-w-2017-r.,379890,artykul.html

W kategorii „Najszersze portfolio sprzedawanych produktów” nagrodzona została firma Merkator. Laureatem kategorii „Największy projekt sprzedażowy” została firma Vector, a w kategorii „Największa liczba sprzedanych urządzeń kolorowych” zwyciężyła firma DKS, która obchodzi w tym roku 25-lecie obecności na rynku.

- Ten rok był szczególnie ważny dla rozwoju naszej współpracy z Partnerami. W czerwcu zaprezentowaliśmy założenia nowego programu partnerskiego, w ramach którego wprowadziliśmy szereg nowych, innowacyjnych narzędzi dotąd nie wykorzystywanych we współpracy z Parterami. W naszej ocenie, wszystkie komponenty programu, wspierające prowadzenie działalności biznesowej, akcji marketingowych czy działań edukacyjnych trafnie odpowiadają na aktualne potrzeby rynkowe – powiedział Wiktor Różański, dyrektor Działu Document Solutions w dziale rozwiązań biznesowych w Canon Polska, którego integralną częścią jest Kanał Partnerski.

Platforma Partner Learning Hub, porównywarka Competition Hub czy portal Canon Partner Portal – najważniejsze elementy nowego Programu, zarządzane w ramach spójnej platformy online, mają na celu usprawnienie i zoptymalizowanie codziennej pracy Partnerów Canon. Jednym z filarów nowego programu jest e-learningowy portal Canon Learning Hub, zawierający szeroki wybór szkoleń z różnych obszarów kompetencyjnych (sprzedażowych, marketingowych, z obszaru zarządzania czy HR). Dają one możliwość zdobywania nowych kompetencji przez Partnerów, zwiększając ich konkurencyjność na rynku.

Wyróżnienie się na tle konkurencji to dziś priorytet dla firm każdej wielkości. W tym celu dla Partnerów zostało udostępnione nowe narzędzie – Canon Competition Hub, wyszukiwarka umożliwiająca szybkie porównanie cen i spe­cyfikacji produktów/usług konkurencji.

Nowością jest także Canon Partner Portal – zaawansowana platforma z rozbudowaną bazą prezentacji, materiałów marketingowych, szkoleniowych i co-brandingowych. Baza ta będzie uzupełniana dodatkowo o aktualne newsy z branży, analizy rynkowe i materiały case studies. Szybki i łatwy w nawigacji portal pomaga Partnerom w zarządzaniu bieżącymi potrzebami biznesowymi w obszarze sprzedaży produktów i rozwiązań Canon, wyszukiwania i pobierania materiałów oraz tworzenia spersonalizowanych kampanii marketingowych

- Poprzez zautomatyzowane narzędzia marketingowe i programy motywacyjne dla działów sprzedaży jeszcze silniej inwestujemy w kompetencje naszych kontrahentów. Kompleksowość programu z nowoczesnymi narzędziami, jak np. platformą e-learningową czy porównywarką cen i specyfikacji produktów, dopełniają naszą ofertę dla Partnerów o elementy mające praktyczne zastosowanie w działalności biznesowej – dodaje Wiktor Różański.

Nowy program partnerski zakłada 4 poziomy partnerstwa, w zależności od wysokości przychodów i poziomu kompetencji. Canon zapewnia również standardowy program wsparcia niezależnie od poziomu partnerstwa; po przejściu na kolejny poziom programu partnerzy otrzymują dostęp do rozbudowanych narzędzi i zasobów.

Więcej o szczegółach nowego programu partnerskiego a także o Kanale Partnerskim Canon można dowiedzieć się na www.canon.pl/partner-programme

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764