logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon z FFW Communication

  PR 12.06.2017, przeczytano 563 razy

Agencja content marketingowa FFW Communication wygrała przetarg na prowadzenie działań w social media i obsługę digital dla marki Canon – wiodącego dostawcy aparatów fotograficznych i urządzeń przetwarzania obrazu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-z-ffw-communication,32788,artykul.html

FFW odpowiadać będzie za całość działań prowadzonych na Facebooku i Instagramie. Współpraca obejmować będzie także kampanię rebrandingową „Live For The Story”, koordynowaną przez londyński oddział Canon.

– Nasze działania mają pokazać, że Canon to marka, która rozumie współczesne trendy, otwiera się na potrzeby młodych ludzi i chce pomagać im w rozwijaniu twórczego potencjału – mówi Joanna Stankiewicz Corporate & Marketing Communications Manager Canon Polska

FFW Communication koordynować będzie także współpracę z liderami opinii oraz konkurs dla fanów marki.

Źródło: FFW Communication

www.ffwcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764