logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon zadziwia technologią druku - Rembrandt XXI wieku?

  PR 09.03.2020, przeczytano 1282 razy
ilustracjastrzałka

Na tegorocznych międzynarodowych targach reklamy i druku RemaDays sporą niespodziankę odwiedzającym zapewnił Canon, który zaprezentował obraz Rembrandta. Na co dzień „Żydowską narzeczoną” można podziwiać w muzeum narodowym w Amsterdamie. Natomiast Canon przygotował specjalną reprodukcję XVII-wiecznego obrazu, która mogłaby zmylić niejednego miłośnika sztuki. Niemałym zainteresowaniem cieszyły się także rozwiązania stosowane do dekoracji wnętrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-zadziwia-technologia-druku---rembrandt-xxi-wieku,386002,artykul.html

Kto by się spodziewał, że to właśnie obraz, a dokładnie kopia siedemnastowiecznego dzieła, przyciągnie najwięcej uwagi targowych gości? A jednak: prezentowana w Strefie Canon reprodukcja płótna Rembrandta „Żydowska narzeczona” została stworzona dzięki najnowszym rozwiązaniom z zakresu druku warstwowego, zwanego też Elevated Printing. Technologia Canon umożliwiła zeskanowanie obrazu w trójwymiarze łącznie z jego fakturą i wszystkimi niedoskonałościami. Wydruk, wraz z odtworzeniem całej struktury obrazu, powstał dzięki wykorzystaniu projektu EIGER.

Przykład codziennego zastosowania druku warstwowego można było zobaczyć też w innych punktach stoiska. Dzięki wykorzystaniu technologii Touchstone, strefa Canon stała się czytelna także dla niewidomych – tabliczki informacyjne zawierały treści zapisane w alfabecie Braille'a.

– W Strefie Canon pokazaliśmy wiele różnych możliwości aplikacji druku. Naszym klientom zaprezentowaliśmy nowoczesne rozwiązania, takie jak druk na ścianach, podłogach, czy chociażby niebywałe możliwości reprodukcji dzieł sztuki. Dla mnie było to pierwsze realne zetknięcie z polskim rynkiem druku oraz okazja do poznania Klientów i Partnerów firmy Canon – mówi Jaap van ’t Ooster, dyrektor zarządzający Canon 4CE.

Druk na długich banerach prezentowany na targach

Wiodącym tematem na spotkaniach odbywających się w trakcie RemaDays 2020 były zagadnienia związane z wykończeniem wydruków. To kwestia szczególnie istotna w przypadku zyskujących popularność potrzebach uszlachetniania wydruków oraz druku na długich banerach. Dlatego Canon zadbał, aby na stoisku nie zabrakło urządzeń zapewniających najnowocześniejsze rozwiązania w tym zakresie. W Strefie Canon szczególne miejsce zajmowały urządzenia imagePRESS.

– Jednym z przedstawicieli serii urządzeń kolorowych jest model imagePRESS C165, wyposażony właśnie w nowoczesne możliwości wykańczania wydruków – mówi Michał Młynarczyk, Professional Print Product Manager w Canon Polska. – Ponadto posiada wbudowane opcje łączności, umożliwiające bezproblemową integrację z usługami umieszczonymi w chmurze. Dzięki oprogramowaniu uniFLOW, imagePRESS C165 zapewnia bezpieczne, zautomatyzowane drukowanie na żądanie – tłumaczy ekspert.

Jednym z wyróżników modelu jest możliwość druku na bannerach o długości do 1300 mm. Ponadto, co istotne dla użytkowników marki, urządzenie wykorzystuje znany interfejs użytkownika, dzięki czemu korzystanie z niego jest łatwe i ergonomiczne.

Nowe kontrakty Canon

Jak informują przedstawiciele firmy, w trakcie wydarzenia sprzedano 5 najnowocześniejszych wielkoformatowych urządzeń. To cztery maszyny serii Colorado, umożliwiające druk elastycznymi atramentami oraz wybór matowego lub błyszczącego wykończenia, a także ploter płaski serii Arizona, wyposażony w nowoczesną technologię utwardzania LED. – Polska to duży i wciąż rosnący rynek, na którym chcemy się rozwijać. Dlatego cieszymy się z każdego nowego klienta. Wierzymy, że ciągły rozwój technologii, przede wszystkim jakości obrazu oraz szybkości urządzeń, zapewni nam pozycję lidera na polskim rynku – komentuje Rafał Osiekowicz, Marketing & Competence Manager, CPP.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764