logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canyon sponsorem MZPN

  PR 11.08.2021, przeczytano 644 razy

Marka CANYON, której właścicielem jest notowana na GPW firma ASBIS Enterprises Plc, dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług IT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, zostanie sponsorem Mazowieckiego Związku Piłki Nożnej w sezonie 2021/2022.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canyon-sponsorem-mzpn,392605,artykul.html

W ramach współpracy Mazowiecki ZPN otrzyma nowoczesny sprzęt IT, który będzie wykorzystywany w trakcie szkoleń, kursów i warsztatów. Marka CANYON pojawi się natomiast w rozgrywkach ligowych zespołów zrzeszonych w MZPN, zapewni też nagrody w rozgrywkach zespołowych i indywidualnych, w których zostanie sponsorem tytularnym.

Umowa pomiędzy ASBIS Poland oraz Mazowieckim ZPN zostanie podpisana 12 sierpnia 2021 r. w siedzibie Mazowieckiego ZPN i będzie obowiązywała do 30 czerwca 2022 roku z możliwością jej przedłużenia.

"Jesteśmy usatysfakcjonowani z przyjętych przez obie strony warunków współpracy i nie możemy doczekać się, kiedy sprzęt do nas trafi. Kontrakt z firmą ASBIS, to dla Związku kolejny duży krok naprzód, który sprawi, że nasze zaplecze technologiczne unowocześni się. Jestem przekonany, że dzięki temu otworzą się przed nami nowe możliwości, które zaczniemy realizować już w najbliższym sezonie piłkarskim" – powiedział Sławomir Pietrzyk, Prezes Mazowieckiego ZPN .

 „Marka CANYON jest obecna na naszym rynku od wielu lat, jednak do tej pory nie prowadziliśmy żadnych działań zwiększających jej rozpoznawalność w Polsce. Jest ona skierowana do młodego, aktywnego odbiorcy, który interesuje się nowymi technologiami, w tym również grami. W naszym przekonaniu doskonale wpisuje się w działania MZPN. Doceniamy działania Mazowieckiego ZPN, dlatego cieszymy się, że pierwsza akcja promocyjna marki CANYON będzie prowadzona we współpracy ze Związkiem” – powiedział Przemysław Wierzbicki, Prezes Zarządu ASBIS Poland.

Źródło: ASBIS Enterprises Plc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764