logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cape Morris dla marki Krups

  PR 29.04.2022, przeczytano 532 razy

Jak kreatywnie opowiedzieć o produkcie, który jest przyjazny dla środowiska, inspiruje do bardziej świadomych wyborów i pozwala cieszyć się z komfortowego użytkowania? Agencja Cape Morris podjęła wyzwanie i przygotowała kompleksową kampanię wprowadzającą na rynek nowy ekspres marki KRUPS – model KRUPS Evidence ECO Design. W działaniach nie zabrakło aktywacji zakupowych, współpracy z influencerami oraz akcji z zakresu CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cape-morris-dla-marki-krups,395670,artykul.html

Kampania zbudowana została w oparciu o ideę, która podkreśla, że nowy ekspres został zaprojektowany tak, aby dawać energię do zmian. Każdy łyk kawy zrobionej w KRUPS Evidence ECO Design pobudza do bardziej świadomych, zrównoważonych wyborów, a sam ekspres staje się codziennym źródłem ekoinspiracji.

KRUPS Evidence ECO Design to produkt, który jest przyjazny dla środowiska. Jest zbudowany aż w 62 % z materiałów z recyklingu, niemal w całości może być ponownie przetworzony, a ilość jego komponentów została ograniczona. Dodatkowo, do zadruku opakowania, które także zostało zmniejszone do minimum, użyto tuszu roślinnego. Wszystko po to, aby parzona codziennie w ekspresie kawa była dobra dla ludzi i planety, ale też inspirowała do zmiany na lepsze.

W kampanii zaplanowano działania CSR we współpracy z Fundacją Las na Zawsze. Marka chce zasadzić drzewami powierzchnię aż 10 000 m2. Każdy kto kupi KRUPS Evidence ECO Design realnie będzie miał wpływ na przyrodę, ponieważ jeden sprzedany ekspres to 10 m2 lasu, który zostanie posadzony już jesienią tego roku. Użycie tej formy aktywacji nie jest przypadkowe. Pomysłodawcy kampanii chcą w ten sposób jeszcze bardziej podkreślić główne hasło i pokazać, że ekspres ECO Design inspiruje ludzi do zrównoważonego życia i daje motywację do podjęcia ekologicznych działań.

Kolejnym elementem jest aktywacja buy&get, która ma za zadanie przyciągnąć odbiorców zainteresowanych produktem. Miłośnicy kawy, którzy w czasie trwania promocji kupią ekspres otrzymają zestaw dwóch filiżanek, wykonanych ze zużytej w procesie parzenia kawy.

Do współpracy zaproszono także Influencerów, którzy opowiedzą o swoich historiach związanych z ekozmianami, które dały początek nowym ekologicznym nawykom i na stałe weszły do ich codziennej rutyny.

Komunikacja dotycząca nowego produktu - KRUPS Evidence ECO Design prowadzona jest ongoingowo na kanałach marki na Facebooku i Instagramie, wspiera ją również kampania digitalowa.

Za koncepcję i egzekucję kampanii launchującej nowy ekspres KRUPS Evidence ECO Design odpowiada agencja CAPE MORRIS.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764