logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cape Morris dla nowej inwestycji biurowej grupy Waryński

  PR 21.01.2020, przeczytano 116 razy

Agencja Cape Morris jest odpowiedzialna za stworzenie koncepcji kreatywnej oraz planowanie i realizację kampanii reklamowej nowej inwestycji biurowej Waryński S.A. Grupa Holdingowa. Działania promujące biurowiec EQ2 - Art & WORK realizowane są zarówno online, jak i offline.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cape-morris-dla-nowej-inwestycji-biurowej-grupy-warynski,385397,artykul.html

Cape Morris obsługuje Waryński S.A Grupa Holdingowa od września br. Agencja pozyskała klienta dzięki wygranemu przetargowi, w którym uczestniczyło kilka podmiotów. O wyborze Cape Morris zadecydowały: świetnie przedstawiona koncepcja na wykreowanie wizerunku nowoczesnego biurowca wpisanego w tkankę Woli oraz przedstawienie ciekawego projektu.

Biurowiec EQlibrium 2 powstaje w Warszawie, na terenie dzielnicy Wola, przy ulicy Wschowskiej 8. Budowa gmachu ruszyła w październiku br. i ma się zakończyć po 17 miesiącach (marzec 2021). Powierzchnia całkowita tego siedmiopiętrowego obiektu biurowego wyniesie ponad 4 tys. m², z czego największą część zajmą biura (prawie 3 tys. m²).

Cape Morris odpowiada za koncepcję kreatywną oraz planowanie i realizację kampanii reklamowej dla tej inwestycji. Agencja stworzyła dla klienta koncepcję biurowca, key visual, brandbook i materiały sprzedażowe inwestycji, a także zaplanowane oraz zakupione media. Przygotowano także stronę internetową inwestycji – www.eq2.pl. Biurowiec EQ2 – Art & Work jest komunikowany za pośrednictwem serwisów z ogłoszeniami biurowymi oraz w mediach z grupy Ringier Axel Springer - na portalu Business Insider i w magazynie Forbes. W ramach działań zaplanowano także kampanię w Google Ads oraz na nośnikach OOH, pod postacią billboardów umieszczonych w okolicy inwestycji.

Celem działań promocyjnych realizowanych przez Cape Morris jest zwiększenie atrakcyjności oferty na pozyskiwanie najemców powierzchni biurowej w EQ2, wyróżnienie oferty na tle innych istniejących na rynku.

Źródło: Cape Morris

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Berski - Head of Digital Production w Bluecloud Interactive
Nowy rok przyniósł zmianę w zespole UX/UI Bluecloud Interactive. Łukasz Berski objął stanowisko Head of Digital Production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów.  
Puma i Sizeer - kampania lokalna
14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.
#Akcjadonacja, czyli sposób na walkę z ubóstwem menstruacyjnym
Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych* – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu...
Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell
Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.
Hyundai promuje model Kona z trzema różnymi rodzajami napędu
Wczoraj wystartowała kampania promująca gamę modeli Hyundai KONA z trzema różnymi rodzajami napędu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764