logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cape Morris dla nowej inwestycji biurowej grupy Waryński

  PR 21.01.2020, przeczytano 273 razy

Agencja Cape Morris jest odpowiedzialna za stworzenie koncepcji kreatywnej oraz planowanie i realizację kampanii reklamowej nowej inwestycji biurowej Waryński S.A. Grupa Holdingowa. Działania promujące biurowiec EQ2 - Art & WORK realizowane są zarówno online, jak i offline.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cape-morris-dla-nowej-inwestycji-biurowej-grupy-warynski,385397,artykul.html

Cape Morris obsługuje Waryński S.A Grupa Holdingowa od września br. Agencja pozyskała klienta dzięki wygranemu przetargowi, w którym uczestniczyło kilka podmiotów. O wyborze Cape Morris zadecydowały: świetnie przedstawiona koncepcja na wykreowanie wizerunku nowoczesnego biurowca wpisanego w tkankę Woli oraz przedstawienie ciekawego projektu.

Biurowiec EQlibrium 2 powstaje w Warszawie, na terenie dzielnicy Wola, przy ulicy Wschowskiej 8. Budowa gmachu ruszyła w październiku br. i ma się zakończyć po 17 miesiącach (marzec 2021). Powierzchnia całkowita tego siedmiopiętrowego obiektu biurowego wyniesie ponad 4 tys. m², z czego największą część zajmą biura (prawie 3 tys. m²).

Cape Morris odpowiada za koncepcję kreatywną oraz planowanie i realizację kampanii reklamowej dla tej inwestycji. Agencja stworzyła dla klienta koncepcję biurowca, key visual, brandbook i materiały sprzedażowe inwestycji, a także zaplanowane oraz zakupione media. Przygotowano także stronę internetową inwestycji – www.eq2.pl. Biurowiec EQ2 – Art & Work jest komunikowany za pośrednictwem serwisów z ogłoszeniami biurowymi oraz w mediach z grupy Ringier Axel Springer - na portalu Business Insider i w magazynie Forbes. W ramach działań zaplanowano także kampanię w Google Ads oraz na nośnikach OOH, pod postacią billboardów umieszczonych w okolicy inwestycji.

Celem działań promocyjnych realizowanych przez Cape Morris jest zwiększenie atrakcyjności oferty na pozyskiwanie najemców powierzchni biurowej w EQ2, wyróżnienie oferty na tle innych istniejących na rynku.

Źródło: Cape Morris

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764