logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cape Morris wygrywa przetarg na obsługę marki Trzuskawica

  PR 18.02.2020, przeczytano 467 razy

Marka Trzuskawica, zajmująca się wydobyciem kamienia wapiennego oraz produkcją wapna najwyższej jakości, powierzyła agencji Cape Morris zadanie stworzenia linii produktowej oraz opracowania strategii komunikacji firmy. Agencja zajmie się także promocją marki w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cape-morris-wygrywa-przetarg-na-obsluge-marki-trzuskawica,385746,artykul.html

Współpraca z Trzuskawicą zakłada przeprowadzenie pełnego rebrandingu marki przez agencję Cape Morris. Produkty otrzymają nowe opakowania, nazwy oraz nowoczesne ikony, dzięki którym konsument będzie mógł łatwiej zidentyfikować konkretny produkt. Odświeżeniu ulegnie także katalog produktów Trzuskawicy oraz key visual. Agencja zmierzy się również z wyzwaniem stworzenia komunikacji na temat nowych produktów i wprowadzonych zmian. Na skutek współpracy z Cape Morris, serwis internetowy marki Trzuskawica ulegnie gruntownej przebudowie i zostanie dostosowany do przyjętej identyfikacji wizualnej. Nowa strona pozwoli na pełniejsze zapoznanie się z produktami Trzuskawicy i ich nową szatą graficzną. Do zadań agencji należeć będzie także opieka nad mediami społecznościowymi firmy.

Trzuskawica istnieje na rynku od ponad 100 lat, jest spółką giełdową,  jednym z największych pracodawców w regionie i zatrudniającym 350 pracowników. W jej portfolio znajdziemy mączkę wapienną, kruszywa oraz inne produkty wapienne, używane w budownictwie, drogownictwie, przemyśle, ochronie środowiska i rolnictwie.

Źródło: Cape Morris

www.capemorris.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764