logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cape Morris z brązowym Effie

  PR 19.11.2020, przeczytano 182 razy

Agencja została nagrodzona brązową statuetką podczas Effie Awards 2020 za projekt realizowany dla Braci Sadowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cape-morris-z-brazowym-effie,389236,artykul.html

Na tegorocznej Gali Effie Awards przyznano nagrody w 21 kategoriach. Agencja Cape Morris otrzymała statuetkę w kategorii Smart Budget za kampanię będącą launchem platformy komunikacji „Bracia Sadownicy - Ci od jabłek”. Cape Morris odpowiadała za koncept kreatywny nagrodzonej kampanii, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum (dentsu).

– Bracia Sadownicy to nie tylko marka, ale przede wszystkim autentyczni ludzie. Nie tylko my Bracia – ja i Paweł, ale również cały nasz zespół. Chcieliśmy opowiedzieć naszą historię, pokazać Śmiłowice – miejsce, w którym wszystko się zaczyna, ludzi – którzy codziennie są z nami – mówi Adam Jędrzejewski, CEO, Bracia Sadownicy. – Wiemy, że siła tkwi w byciu otwartym i prawdziwym w tym, co się robi. Współpraca z Cape Morris dała nam możliwość pokazania właśnie tych prawdziwych Braci Sadowników.

– Sukces kampanii „Bracia Sadownicy - Ci od jabłek” tkwi w jej autentyczności. Nie ma tam przekoloryzowanych owoców wpadających do soku czy wielkich, błyszczących packshotów. Pokazujemy prawdziwą historię Braci i efekty ich pracy. Tę historię docenili konsumenci i cieszę się, że teraz została także wyróżniona przez jury Effie. – dodaje Mateusz Walaszczyk, Client Service Director, Cape Morris.

Cape Morris współpracuje z marką Bracia Sadownicy od początku 2019 r. i odpowiada za całościową obsługę marketingową marki, w tym strategię komunikacji oraz realizację spotów.

Więcej na temat nagrodzonej kampanii na blogu Cape Morris. Wszystkie filmy z kampanii można obejrzeć na kanale YouTube marki Bracia Sadownicy.

Źródło: Cape Morris

www.capemorris.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Młoda projektantka z Poznania zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie
Tegoroczny 25-letni międzynarodowy konkurs na projekt opakowań Model Young Package zaprosił projektantów z całego świata do pracy nad tematem Personal Care. Świeża absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Öykü Aydınhan, zajęła pierwsze miejsce spośród dwustu uczestników
Dwie kampanie Banku BNP Paribas nagrodzone w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020
Dwie kampanie Banku BNP Paribas zdobyły statuetki w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020, organizowanym przez „Media & Marketing Polska”. W kategorii Kampania nagrodzony został projekt „Zmiany klimatu kosztują” mający na celu podnoszenie świadomości ekologicznej. W kategorii Open jury doceniło kampanię „Wygramy”, w której bank...
Kampanie Banku Pekao nagrodzone w konkursie Kreatura 2020
Bank Pekao S.A. może pochwalić się niestandardową i kreatywną komunikacją marketingową, również w czasie pandemii. W konkursie Kreatura 2020 otrzymał wyróżnienie w kategorii Marketing w czasie pandemii i nagrodę specjalną za spot “Uziemiony” z mistrzem świata w szybownictwie, Sebastianem Kawą. Jury wyróżniło także komunikację PeoPay KIDS w...
Agencja MADOGZ otrzymała Złoty Miecz KTR w kategorii "Web & digital content" za cykl animowanych ilustracji do felietonów Łukasza Orbitowskiego publikowanych na platformie Papaya.Rocks.
Gala konkursu Projekt Roku 2019/2020
W sobotę 28.11.2020 odbędzie się gala tegorocznej edycji Projektu Roku – konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764