logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cape Morris z brązowym Effie

  PR 19.11.2020, przeczytano 252 razy

Agencja została nagrodzona brązową statuetką podczas Effie Awards 2020 za projekt realizowany dla Braci Sadowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cape-morris-z-brazowym-effie,389236,artykul.html

Na tegorocznej Gali Effie Awards przyznano nagrody w 21 kategoriach. Agencja Cape Morris otrzymała statuetkę w kategorii Smart Budget za kampanię będącą launchem platformy komunikacji „Bracia Sadownicy - Ci od jabłek”. Cape Morris odpowiadała za koncept kreatywny nagrodzonej kampanii, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum (dentsu).

– Bracia Sadownicy to nie tylko marka, ale przede wszystkim autentyczni ludzie. Nie tylko my Bracia – ja i Paweł, ale również cały nasz zespół. Chcieliśmy opowiedzieć naszą historię, pokazać Śmiłowice – miejsce, w którym wszystko się zaczyna, ludzi – którzy codziennie są z nami – mówi Adam Jędrzejewski, CEO, Bracia Sadownicy. – Wiemy, że siła tkwi w byciu otwartym i prawdziwym w tym, co się robi. Współpraca z Cape Morris dała nam możliwość pokazania właśnie tych prawdziwych Braci Sadowników.

– Sukces kampanii „Bracia Sadownicy - Ci od jabłek” tkwi w jej autentyczności. Nie ma tam przekoloryzowanych owoców wpadających do soku czy wielkich, błyszczących packshotów. Pokazujemy prawdziwą historię Braci i efekty ich pracy. Tę historię docenili konsumenci i cieszę się, że teraz została także wyróżniona przez jury Effie. – dodaje Mateusz Walaszczyk, Client Service Director, Cape Morris.

Cape Morris współpracuje z marką Bracia Sadownicy od początku 2019 r. i odpowiada za całościową obsługę marketingową marki, w tym strategię komunikacji oraz realizację spotów.

Więcej na temat nagrodzonej kampanii na blogu Cape Morris. Wszystkie filmy z kampanii można obejrzeć na kanale YouTube marki Bracia Sadownicy.

Źródło: Cape Morris

www.capemorris.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do 19 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2020. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Agencje PR.
Finaliści i wyróżnieni w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021
World Photography Organisation ogłosiło nazwiska finalistów i zdobywców wyróżnień w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021. W 14. edycji nagradzane są cykle zdjęć wyróżniających się doskonałością techniczną i świeżym spojrzeniem na problematykę współczesności.
Ruszyły zgłoszenia do Mixx Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2021
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards. Oferta Early Birds obowiązuje do 12 marca, całkowity termin zgłoszeń upływa zaś 16 kwietnia.
Deszcz nagród za kampanię „Starred Holidays” Fiata Professional
1 lutego br. miało miejsce wręczenie nagród „L'Italia che comunical’Italia", konkursu organizowanego przez UNA nagradzającego kreatywność, strategię i wyniki kampanii włoskich. W centrum uwagi znalazły się nagrody przyznane agencji Fore Comunicazione za kampanię kampera Ducato Fiata Professional zatytułowaną „Starred Holidays", brąz w...
Tiktok for Business startuje z „Make TikToks Contest”
TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej m. in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Wystarczy kreatywne podejście i niestandardowy pomysł na TikToka! Konkurs już ruszył a zgłoszenia można przesyłać do 10 marca.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764