logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cape Morris z własnym software house’em

  PR 28.04.2020, przeczytano 1071 razy

Agencja strategiczno-kreatywna Cape Morris buduje nowe kompetencje, tworząc software house. Nowy podmiot, 361 Software House (361.sh), to odpowiedź na zmieniający się świat oraz rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania technologiczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cape-morris-z-wlasnym-software-house%E2%80%99em,386793,artykul.html

Digital był w DNA Cape Morris od zawsze i realizowano dotychczas projekty programistyczne, niejednokrotnie bardzo zaawansowane i wychodzące poza kompetencje agencji digitalowej. Założenie software house’u było więc naturalną konsekwencją rozwoju firmy. Decyzja o rozwoju kompetencji programistycznych oraz stworzenie niezależnego software house’u pozwala na realizację projektów z zachowaniem spójności i synergii usług oferowanych przez agencję.

- Digitalizacja jest wszechobecna, a zjawisko to jest szczególnie widoczne teraz, w czasie pandemii. W obecnej sytuacji, gdy duża część z nas pracuje zdalnie, więcej spraw załatwiamy online i to właśnie digital jest naturalnym środowiskiem konsumentów. Będąc partnerem naszych Klientów, chcieliśmy nie tylko móc stworzyć dla nich odpowiednią strategię komunikacji, ale również zaproponować odpowiednie narzędzia i ich wdrożenie. - mówi Mateusz Walaszczyk, Client Service Director, Cape Morris.

Za technologię software house'u 361.sh odpowiedzialny jest  Hubert Sosiński, który może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w programowaniu backendu systemów informatycznych i w obszarze ich architektury i dokumentacji oraz w działaniach z kategorii data analytics, technologii webowych czy data science. Sosiński pracował przy rozwijaniu systemów e-learningowych dla polskich i skandynawskich szkół, odpowiadał za tworzenie Threat Intelligence dla jednej z czołowych sieci komórkowych w Polsce, wykorzystując przy tym m.in. uczenie maszynowe. Doświadczenie zdobywał pracując w Samsungu, Young Digital Planet oraz Norma Solutions. Hubert Sosiński był związany z Cape Morris jeszcze przed utworzeniem 361.sh.

W ramach pierwszych projektów 361.sh powstało narzędzie F.CAPE, służące do zarządzania bieżącymi pracami, zadaniami i projektami. System ten został już wdrożony w agencji Cape Morris. Ponadto, do tej pory software house stworzył między innymi: aplikację mobilne, boty messengerowe, systemy ERP oraz e-commerce.

Strona internetowa 361.sh jest dostępna pod adresem www.361.sh

Źródło: Cape Morris

www.capemorris.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
Działy marketingu i PR w 2024 roku: praca i płace
Transformacja cyfrowa i zmieniające się priorytety biznesowe sprawiają, że firmy coraz częściej koncentrują się na zatrudnianiu ekspertów pełniących kluczowe role w działach marketingu i PR. Jak pokazuje raport Grafton Recruitment „Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024”, choć dynamika rekrutacji w tych obszarach pozostała umiarkowana, rosło zapotrzebowanie na...
Seniorzy wolni od dyskryminacji - kampania społeczna
Zbliżający się Dzień Babci i Dziadka to świetna okazja do tego, by pokazać z czym zmagają się osoby starsze. Fundacja Projekt Starsi rozpoczęła kampanię przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. Bohaterami kampanii są wyjątkowi seniorzy - Pani Jadwiga, Pan Henryk i Pani Barbara. Co ich łączy? Nigdy nie doświadczyli dyskryminacji z powodu swojego wieku. Abyśmy mogli ich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764