Capgemini wybrało click commuity, jako agencję odpowiedzialną za komunikację w mediach społecznościowych.
“Celem komunikacji nie zawsze musi być sprzedaż. Doskonałym dowodem na to jest marka Capgemini Polska, z którą współpracuje moja firma. Ich fanpage służy do umacniania wizerunku pracodawcy i dostawcy innowacyjnych usług dla biznesu. Jest platformą do informowania o ważnych wydarzeniach w życiu firmy, osiągnięciach, realizowanych projektach, ale także o działaniach z zakresu CSR realizowanych przez jej pracowników. Dla firm wymagających społecznego zaufania i transparentności Facebook jest idealnym miejscem, ponieważ to tam umacniają się właśnie te cechy.” - mówi Rahim Blak, CEO click community.
Współpraca z agencją Social Media click community trwa ponad rok. Przez ten czas przygotowano szereg aplikacji funkcjonalnych, konkursów, zintegrowało Facebooka z innymi platformami społecznościowymi takimi jak: Goldenline, LinkedIN, Twitter i Instagram.
Źródło: click commuity