logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Capgemini wybrało Click Commuity

  PR 06.10.2015, przeczytano 610 razy
ilustracjastrzałka

Capgemini wybrało click commuity, jako agencję odpowiedzialną za komunikację w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/capgemini-wybralo-click-commuity,26172,artykul.html

“Celem komunikacji nie zawsze musi być sprzedaż. Doskonałym dowodem na to jest marka Capgemini Polska, z którą współpracuje moja firma. Ich fanpage służy do umacniania wizerunku pracodawcy i dostawcy innowacyjnych usług dla biznesu. Jest platformą do informowania o ważnych wydarzeniach w życiu firmy, osiągnięciach, realizowanych projektach, ale także o działaniach z zakresu CSR realizowanych przez jej pracowników. Dla firm wymagających społecznego zaufania i transparentności Facebook jest idealnym miejscem, ponieważ to tam umacniają się właśnie te cechy.” - mówi Rahim Blak, CEO click community.

Współpraca z agencją Social Media click community trwa ponad rok. Przez ten czas przygotowano szereg aplikacji funkcjonalnych, konkursów, zintegrowało Facebooka z innymi platformami społecznościowymi takimi jak: Goldenline, LinkedIN, Twitter i Instagram.

Źródło: click commuity

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764