logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Caplio 400G - cyfrówka dla aktywnych

   19.12.2003, przeczytano 952 razy

W styczniu Ricoh rozpocznie sprzedaż wodoodpornego aparatu cyfrowego Caplio 400G Wide.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/caplio-400g---cyfrowka-dla-aktywnych,2012,artykul.html

Aparat będzie wyposażony w matrycę 1/2.7" CCD o rozdzielczości 3 megapiksele i obiektyw z zoomem 3x. Urządzenie będzie pyło- i wodoodporne – producent zapewnia, że aparat wyjdzie bez szwanku z zanurzenia na głębokość do 90 cm. Nie przyda się więc nurkom, ale usatysfakcjonuje osoby które chcą zabrać aparat na plażę i nie martwić się o jego ewentualne zmoczenie. Urządzenie pozwoli m.in. na wykonywanie zdjęć w trybie makro oraz nagrywanie krótkich klipów wideo w rozdzielczości do 320x240 pikseli.

Caplio 400G Wide posiada wyświetlacz LCD o przekątnej 1,6 cala, a zdjęcia są zapisywane na kartach SD/MMC. Jako źródło zasilania nowy produkt firmy Ricoh wykorzystuje 3 baterie AAA. Wymiary aparatu to 135x69,5x75,1 mm, waga (bez baterii i kart pamięci) - 355 g. Cena w Japonii to 99 tys. jenów, czyli około 3,5 tys. PLN.

Źródło informacji: Digit-Life

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764