Grudzień dla Kompanii Piwowarskiej minął pod znakiem najbardziej kolorowego kapitana w mieście - Captain Jacka. Nowa marka znalazła się wśród najbadziej widocznych na Facebooku, odnotowując też największy wzrost interakcji, kształtujący się na poziomie… 532%.
Dynamiczny przyrost fanów w stosunku do poprzedniego miesiąca (38%) i ich duże zaangażowanie (ponad 1300 komentarzy pod pierwszą filmową publikacją) zapewniła marce aktywacja, do promocji której zaangażowane zostały kolorowe niczym egzotyczne lądy i charakterystyczne niczym smak nadciągającej przygody - znane osobowości. Wśród nich znalazł się m.in. raper i producent muzyczny TEDE oraz prezenterka Eska TV - Ola Kot.
Za koncept kreatywny i realizację kampanii promocyjnej marki Capitan Jack w digitalu odpowiada Hand Made.
Akcja promocyjna oficjalnie odpaliła race 27 grudnia livem TEDEgo na fanpage’u Captain Jack. Cztery dni później pojawił się filmik z Olą Kot. Oba filmy zdobyły w sumie ponad 700 tys. wyświetleń.
Idziemy po więcej
Karnawał ruszył pełną parą, dlatego od stycznia kolejni twórcy w takt epickiej imprezy zachęcają do udziału w konkursie i odpowiedzi na przygotowane przez nich pytania. Co tydzień wygrać można wycieczkę na Ibizę i 200 kartonów piwa dla całej imprezowej ekipy. Aktywacja potrwa do 3 marca 2019.
Captain Jack to nowe piwo o smaku rumu inspirowane pirackimi przygodami i światem Karaibów. Z ulubionego trunku piratów Captain Jack zaczerpnął aromaty rumowo-korzenne równoważone przez rześkie cytrusowe nuty. Captain Jack przypadnie do gustu tym, którzy lubią przełamywać schematy i sięgać po to, co nieznane. Towarzyska natura piwa sprawia, że będzie idealnym wyborem na spotkania w gronie znajomych. Wyrazisty w smaku, jest doskonałą alternatywą dla alkoholowych drinków oraz nieodłącznym towarzyszem dobrej zabawy. Captain Jack najlepiej smakuje podany z cząstką limonki lub cytryny, które podkreślają orzeźwiający smak piwa i doskonale komponują się ze smakiem rumu.
Źródło: Hand Made