logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Car Design i aplikacje samochodowe – Open October w Integart

  PR 09.10.2017, przeczytano 778 razy
ilustracjastrzałka

Coroczne spotkania z Klientami w ramach Open October cieszą się dużą popularnością. Niedawno zakończone zostały spotkania w ramach I tygodnia („Premierowe pokazy technologii HP Latex”), obecnie trwają spotkania II tygodnia („Aranżacja przestrzeni i rozwiązania eventowe. Bezpośredni druk na tkaninach”). Ale to ciągle nie koniec! Przed nami jeszcze 2 tygodnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/car-design-i-aplikacje-samochodowe-%E2%80%93-open-october-w-integart,34043,artykul.html

Już za niedługo, bo w terminie 17-20 października, rozpoczną się spotkania III tygodnia pt. „Car Design i aplikacje samochodowe”. Dobra wiadomość jest taka, że jeszcze można się zarejestrować: www.openoctober.pl. Ilość miejsc jest ograniczona dlatego organizator zachęca do rezerwacji miejsc z odpowiednim wyprzedzeniem. Dla każdego uczestnika przewidziano sample i wzorniki, a dla firm przyjeżdżających z daleka /powyżej 200 km/ - nocleg. Udział w spotkaniach w ramach Open October jest bezpłatny.

Spotkania, podobnie jak poprzednie, odbędą się w HP Demo Lab w Błoniu pod Wrocławiem. W programie znajdują się premiery nowych mediów w portfolio Integart. Są to produkty renomowanych i bardzo rozpoznawalnych na rynku marek: ARLON oraz DECAL.

Nowe folie samochodowe ARLON z rodziny SLX w technologii FLITE to wysokiej jakości folie do druku, które charakteryzuje niezwykła łatwość aplikacji. To nieocenione ułatwienie dla aplikatorów szczególnie dla tych ceniących sobie pracę w pojedynkę. Kto nie był lub ominęły go wrześniowe warsztaty z Piotrem Cińskim, ma niebywałą okazję na poznanie najnowszej folii z portfolio ARLON’a.

ARLON SLX to wysokiej jakości folia wylewana do aplikacji car wrappingowych. Innowacyjna technologia FLITE to najnowsza modyfikacja producenta, ukierunkowana na jeszcze łatwiejszy proces pozycjonowania folii, aplikacji jej i poprawki. Folia nie działa do momentu dopóki nie zadziała silny docisk i temperatura. Trzeba tego po prostu spróbować. Folia lata – unosi się wręcz na powierzchni, co bardzo dobrze widać w aplikacjach dachu czy maski samochodu. Dopóki nie wgrzejemy folii nie ma mowy o jej rozciąganiu, a co za tym idzie deformacji wzorów graficznych czy niedopasowania. Produkty DECAL to folie polimeryczne wyprodukowane w technologii ‘bubble free” z ekologicznym klejem UV BASF. Doskonale sprawujące się także w obszarze car wrappingu.

Ważnym punktem spotkań III tygodnia Open October będą także prezentacje mediowe oraz możliwość popracowania z folią SLX i przetestowanie jej pod okiem specjalistów.

Warto trzymać z Integart i być na Open October. Ten tydzień jest przygotowany z myślą o sympatykach produktów marki ARLON i wszystkich, z którymi nie spotkaliśmy się w Krakowie. Równocześnie z zaproszeniem Państwa na III tydzień chcieliśmy poinformować, że trwa także rejestracja na IV tydzień zatytułowany „Aranżacje przestrzeni i rozwiązania komercyjne” – na który również serdecznie zapraszamy.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764