logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Car Wrap Workshops na Festiwaldruku.pl

  PR 06.09.2019, przeczytano 1144 razy
ilustracjastrzałka

The Wrap Center zaprasza do udziału w warsztatach car wrappingu z Rafałem Żmudą – członkiem Masters of Branding.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/car-wrap-workshops-na-festiwaldruku.pl,383882,artykul.html

To pierwsze tego typu szkolenie w Polsce z certyfikowanym trenerem 3M, należącym do elitarnego grona najlepszych aplikatorów folii na świecie. Rafał Żmuda jest właścicielem pierwszego w Polsce centrum szkoleniowo-egzaminacyjnego "The Wrap Center" i ma uprawnienia do prowadzenia szkoleń w ramach globalnych programów firmy 3M, certyfikujących, tzn. potwierdzających wiedzę i umiejętności dotyczące aplikacji folii 3M na różne powierzchnie.

Trener jest corocznym gościem na targach w USA (SEMA SHOW), Niemczech (FESPA). W targach FestiwalDruku.pl będzie uczestniczył po raz pierwszy.

Warsztaty są skierowane do osób chcących rozpocząć przygodę z oklejaniem samochodów oraz firm, agencji reklamowych, które chciałby poszerzyć swoją ofertę wykonywanych usług. Podczas szkolenia będzie można porozmawiać osobiście z trenerem i ekspertami z branży. Na podstawie wieloletniego doświadczenia podzielą się wiedzą od podstaw i podpowiedzą - jak rozpocząć przygodę z car wrappingiem.

Do wyłącznej dyspozycji uczestników będzie przygotowany samochód demonstracyjny 3M Demovan. Organizatorzy przewidzieli krótką prezentację, część praktyczną, pokaz oklejania z użytecznymi wskazówkami.

Warsztaty odbędą się w czasie targów FestiwalDruku.pl, w dniach 18-19 września br. w Hali EXPO XXI Warszawa przy ul. Prądzyńskiego 12/14 - na stoisku E9 hala III.

ilustracjastrzałka

AGENDA WYDARZENIA

10:00 - 12:00 WARSZTATY grupa I, czas 2 godziny, max. 10 osób

  • właściwości i zastosowanie folii 3M (graficznych, do zmiany koloru pojazdu),
  • innowacyjny produkt 3M Knifeless Tape (taśmy do cięcia folii),
  • przydatne aplikacje do prezentacji zmiany koloru auta,
  • omówienie warunków aplikacji i niezbędnych narzędzi,
  • podstawowe zasady aplikacji folii,
  • aplikacja folii do zmiany koloru pojazdu 3M™ Wrap Film Series 1080 i 2080 - NOWOŚĆ - premiera światowa w sierpniu tego roku,
  • stylizacja auta Ford Focus RS  z użyciem 3M Knifelefess Tape (np. jak szybko wyciąć pasy na masce), - metoda PRE-STRETCH - fizyka folii - rozciąganie i obkurczanie, czyli jak wykorzystać właściwości folii na naszą korzyść (narożniki, klamki, lusterka), - aplikacje folii graficznych w Demovanie 3M na przetłoczeniach 2D/3D: 3M IJ 180mc vs. 3M Envision 480 (maksymalna rozciągliwość, prawidłowa aplikacja w głębokich przetłoczeniach; temperatura na folii; temperatura na opalarce; aplikacja przy użyciu rękawiczki, raki, rolki),
  • „Hands on training” - samodzielna aplikacja przy wsparciu trenera, testowanie/porównanie folii,

12:15 - 12:30 Ogólnodostępne pokazy aplikacji folii graficznych 3M na panelach 3D w wykonaniu firmy DPS Druk,

12:30 - 14:00 Panel dyskusyjny, czyli „kto pyta nie błądzi?”.

Zapraszamy do rozmowy z trenerem 3M, Rafałem Żmudą na tematy związane z branżą m.in. od czego zacząć przygodę z carwrapingiem, jak założyć firmę, jakie szkolenie najlepiej wybrać, najnowsze trendy i oczekiwania klientów końcowych, najczęstsze błędy aplikacyjne. 

Do dyspozycji odwiedzających będą właściciele firm, którzy od lat z powodzeniem rozwijają działalność w branży wydruków i oklejania - opowiedzą o swojej pracy, podzielą się swoim doświadczeniem, odpowiedzą na pytania.

Ze specjalnego zaproszenia The Wrap Center skorzystali:

  • Michał Małachowski - projektant/grafik/artysta współpracujący z firmą BuyTheWrap.com, właściciel „Małachowski Projekt”, twórca nietuzinkowych projektów grafik samochodowych znany w Polce i za granicą, kreator trendów;
  • Piotr Kaczyński - właściciel agencji reklamowej AR Contact i jednej z największych w Polsce certyfikowanej drukarni 3M oferującej wydruku na foliach 3M ze specjalną gwarancją MCS;
  • Tomasz Zachariasz - właściciel firmy Folia-Samochodowa.pl ,zaopatrującej rynek w folie 3M i narzędzia wiodących marek do aplikacji folii.

14:00 - 16:00 WARSZTATY grupa II, czas 2 godziny, max. 10 osób

  • właściwości i zastosowanie folii 3M (graficznych, do zmiany koloru pojazdu),
  • innowacyjny produkt 3M Knifeless Tape (taśmy do cięcia folii),
  • przydatne aplikacje do prezentacji zmiany koloru auta,
  • omówienie warunków aplikacji i niezbędnych narzędzi,
  • podstawowe zasady aplikacji folii,
  • aplikacja folii do zmiany koloru pojazdu 3M Wrap Film Series 1080 i 2080 - NOWOŚĆ - premiera światowa w sierpniu tego roku,
  • stylizacja auta Ford Focus RS  z użyciem 3M Knifelefess Tape (np. jak szybko wyciąć pasy na masce), - metoda PRE-STRETCH - fizyka folii - rozciąganie i obkurczanie, czyli jak wykorzystać właściwości folii na naszą korzyść (narożniki, klamki, lusterka), - aplikacje folii graficznych w Demovanie 3M na przetłoczeniach 2D/3D: 3M IJ 180mc vs. 3M Envision 480 (maksymalna rozciągliwość, prawidłowa aplikacja w głębokich przetłoczeniach; temperatura na folii; temperatura na opalarce; aplikacja przy użyciu rękawiczki, raki, rolki),
  • „Hands on training” - samodzielna aplikacja przy wsparciu trenera, testowanie/porównanie folii

16:00 - 16:30 Zostaw wizytówkę i zdobądź vouchery na profesjonalne szkolenie; Warunek odbioru - obecność na stoisku E9.

16:30 - 17:00 „Hands on training” (chętne osoby mogą same spróbować sił w aplikacji folii).

Koszt udziału w warsztatach to 90 zł. Liczba miejsc ograniczona. Limit: dwóch uczestników z jednej firmy.
Zapisy: j.kolawa[at]oohmagazine.pl

  • Bezpłatna rejestracja uprawniająca do wejścia na targi: TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764