logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Car wrapping: Folie graficzne 3M na Remadays 2017

  PR 17.02.2017, przeczytano 1711 razy
ilustracjastrzałka

Personalizacja to megatrend, który można zaobserwować zarówno w rynku zakupów detalicznych, jak i w szeroko zakrojonym rynku reklamowym. Wymarzony kolor samochodu nie jest dostępny w ofercie producenta, a może chcemy umieścić na pojeździe określony wzór, logo, czy reklamę?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/car-wrapping%3A-folie-graficzne-3m-na-remadays-2017,31489,artykul.html

Najnowsze metody car wrappingu, czyli oklejania pojazdów folią, pozwalają nie tylko na zmianę wyglądu karoserii, ale także na nieograniczoną personalizację powierzchni, którą dysponujemy. Podczas targów Rema Days Warsaw 2017 zaprezentowane zostały najnowsze metody i zaawansowane technologicznie produkty firmy 3M, służące do indywidualizacji wyglądu samochodów oraz oklejania różnych powierzchni.

- Oklejanie samochodu folią pozwala nadać mu indywidualny i niepowtarzalny wygląd, który ograniczony jest tylko naszą wyobraźnią – mówił podczas pokazu Rafał Żmuda, certyfikowany trener 3M z Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego 3M - The Wrap Center. ─ Kluczem do udanego i szybkiego wykonania car wrappingu jest oczywiście jakość stosowanych folii i powierzenie wykonania procesu wykwalifikowanym specjalistom. Nakładanie na karoserię folii gorszej jakości i bez przeszkolenia może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego.

Zmiana koloru aut, inaczej car wrapping, pozwala odmienić wygląd pojazdu przez częściową lub całkowitą zmianę koloru pojazdu za pomocą folii. Możliwe jest także oklejenie pojedynczych elementów (np. lusterka, zderzak, maska) lub oklejenie pojazdu dowolną grafiką zadrukowaną na folii graficznej do aplikacji na pojazdach. To ostatnie rozwiązanie doskonale sprawdza się także w przypadku firm, które chciałyby oznaczyć pojazdy służbowe poprzez całkowite lub częściowe ich oklejenie. Dlatego podczas Międzynarodowych Targów Reklamy Rema Days 2017 The Wrap Center oraz certyfikowani aplikatorzy 3M Endorsed pokazali jak w sprawny i szybki sposób można odmienić wygląd Forda Mustanga.

Podczas targów Rema Days, firma 3M wspólnie z partnerami - Certyfikowaną Drukarnią Wielkoformatową DPSdruk.pl, oferującą wydruki z gwarancją 3M MCS, Certyfikowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym 3M - The Wrap Center, oraz dystrybutorem folii 3M - firmą folia-samochodowa.pl, przedstawiła proces aplikacji folii na powierzchnię począwszy od wydruku aż po wykończenie.

- Coraz więcej ludzi interesuje się oklejaniem nawet drobnych elementów, dlatego rozpoczęliśmy sprzedaż internetową folii 3M również na metry - powiedział Tomasz Zachariasz z firmy folia-samochodowa.pl. - Dzięki temu zapewniamy dostęp zarówno do pełnej palety ponad 100 kolorów folii 3M do zmiany koloru pojazdów, jak i do folii graficznej 3M do zadruku oraz laminatów, już od jednego metra bieżącego.

Podczas targów, 3M zaprezentowało najnowsze rozwiązania w zakresie folii graficznych oraz narzędzi do aplikacji, które zdobyły aż trzy prestiżowe nagrody The Prize for Innovations, w kategorii „Nowe trendy w poligrafii i reklamie”. Medale przyznano za odblaskową folię graficzną do oklejania pojazdów 3M Scotchlite 780mC-10R oraz za wylewaną folię graficzną 3M IJ180mC (obie z zadrukiem w technologii HP Latex). Trzecim medalem doceniono fenomenalne rozwiązanie jakim są taśmy do bezpiecznego cięcia folii 3M Knifeless.

Na stoisku 3M można było także dowiedzieć się więcej o najnowszych laminatach serii 8900 z fakturą 3D i zapoznać się bliżej z kultowymi już seriami do zmiany koloru   pojazdu - 3M 1080 oraz 3M 1380, jak również z pełną paletą klasycznych folii graficznych do zadruku (w tym znana z ekologicznych właściwości folia 3M Envision LX480Cv3 bez ftalanów i PCV, laureat The Prize for Innovations 2016).

- Innowacyjne produkty, to podstawa filozofii naszej marki. Folie 3M łączą w sobie zaawansowane technologicznie rozwiązania, które ułatwiają ich aplikację, zapewniają szeroki wybór możliwości wizualnych, a przy tym – są wyjątkowo trwałe. W tym roku nagrodzono rozwiązania 3M aż trzema srebrnymi statuetkami w kategorii „Nowe trendy w poligrafii i reklamie”. To dla nas powód do dumy, ale także dowód uznania dla jakości naszych produktów – powiedziała Martyna Taczanowska z firmy 3M.

Personalizować możemy nie tylko samochody, ale także jachty, łodzie, wnętrza oraz zewnętrzne ściany budynków. Nawet takie powierzchnie jak tynk strukturalny czy cegła nie stanowią problemu dla folii 3M. Zastosowane w nich rozwiązania takie, jak  Controltac (szklane mikrokulki w kleju pozwalają na łatwe pozycjonowanie folii przy aplikacji) oraz Comply (kanaliki w warstwie kleju umożliwiają odprowadzenie nagromadzonego powietrza) pozwalają na niezwykle łatwą, dokładną i szybką pracę z materiałami oraz osiągnięcie bezbłędnego efektu.

- Folie graficzne do zadruku muszą charakteryzować się najwyższą jakością i wytrzymałością, a jednocześnie być łatwe w aplikacji. Nie bez znaczenia jest także gwarancja. Te wszystkie warunki spełniają produkty 3M. – dodał Piotr Kaczyński z Certyfikowanej Drukarni Wielkoformatowej DPSdruk.pl – W przypadku folii do zadruku, materiały użyte w procesie mogą wpłynąć na trwałość zaaplikowanego produktu. Folie 3M objęte są gwarancją w systemie 3M MCS - drukując w certyfikowanych punktach, można liczyć na sprawdzony system uważnie produkowanych komponentów, nie martwiąc się o efekt końcowy.

Zarówno zmiana koloru auta, jak również oklejanie pojazdów zadrukowaną folią graficzną oraz oklejanie innych powierzchni, to nieograniczone możliwości indywidualizacji i nadawania im charakteru dokładnie według naszych potrzeb. Cała operacja jest relatywnie szybka oraz w wielu wypadkach - w pełni odwracalna. Czy może być lepszy sposób na personalizację powierzchni?

Źródło: 3M Poland

www.3m.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764