logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carat, Dentsu X i Isobar zrealizują kampanię z loterią dla Arla Apetina

  PR 02.04.2019, przeczytano 524 razy

Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii dla marki Arla.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carat%2C-dentsu-x-i-isobar-zrealizuja-kampanie-z-loteria-dla-arla-apetina,381917,artykul.html

Akcja odbywa się pod hasłem „Podkręć smak z Apetiną”. Celem promocji jest zwiększenie sprzedaży produktów Apetina oraz popularyzacja serków jako dodatków do prostych i szybkich dań na ciepło.

Działania dentsu X prowadzone w ramach loterii obejmują koncepcję, przygotowanie oraz obsługę loterii konsumenckiej, kreację i przygotowanie witryny internetowej z loterią oraz przygotowanie key visuals i materiałów POS.  Isobar zajął się web developmentem strony. Carat zajął się opracowaniem strategii kampanii oraz zakupem mediów do akcji. Loteria „Podkręć smak z Apetiną” odbędzie się w terminie 2.05-14.06.2019.

Arla dołączyła do klientów dentsu X i Isobar w tym miesiącu, ale koncern związany jest z grupą Dentsu Aegis Network od ponad 5 lat. Dom mediowy Carat współpracuje z firmą nieprzerwanie od 2004 roku, odpowiadając za obsługę mediową marek Lurpak, Castello, Arla Protein oraz Apetina. Do tej pory działania realizowane były z wykorzystaniem kanałów: TV (w tym product placement), digital – kampanie display, search, social media, OOH czy content marketing (tworzenie dedykowanych formatów kulinarnych w TV i digital).

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764