logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carat Polska wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy Lotos

  PR 16.05.2017, przeczytano 422 razy

Do grona klientów domu mediowego Carat, należącego do Dentsu Aegis Network, dołącza Grupa LOTOS S.A. Carat będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową koncernu, zarówno offline, jak i online. Współpraca rozpocznie się w maju 2017 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carat-polska-wygrywa-przetarg-na-obsluge-mediowa-grupy-lotos,32470,artykul.html

Grupa LOTOS jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się koncernów naftowych w Europie Środkowo-Wschodniej i drugim co do wielkości producentem paliw w Polsce. Jako jedyna prowadzi działalność poszukiwawczo-wydobywczą w na Morzu Bałtyckim, pozyskuje i eksploatuje złoża ropy naftowej Norweskiego Szelfu Kontynentalnego oraz na Litwie. Rafineria Grupy LOTOS jest jednym z najnowocześniejszych i najbardziej przyjaznych ekologicznie kompleksów rafineryjnych w Europie. Spółka zarządza siecią 485 stacji paliw w Polsce, na których oferuje najwyższej jakości paliwa i inne produkty naftowe.

- Poszukiwaliśmy firmy z potwierdzonymi, silnymi kompetencjami w szeroko pojętym obszarze mediów. Ważne dla nas było innowacyjne i nieszablonowe podejście do wyzwań stojących przed nami, związanych z realizacją nowej strategii rozwoju Grupy LOTOS na lata 2017-2022. Zespół domu mediowego Carat w każdym aspekcie procesu przetargowego przekonał nas, że będzie dla nas zaufanym partnerem we wszystkich obszarach współpracy -
mówi Irena Pobłocka, Szef Biura Marketingu w Grupie LOTOS.

Dom mediowy Carat Polska będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii oraz obsługę mediową koncernu naftowego w mediach tradycyjnych oraz online.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764