Do grona klientów domu mediowego Carat, należącego do Dentsu Aegis Network, dołącza Grupa LOTOS S.A. Carat będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową koncernu, zarówno offline, jak i online. Współpraca rozpocznie się w maju 2017 roku.
Grupa LOTOS jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się koncernów naftowych w Europie Środkowo-Wschodniej i drugim co do wielkości producentem paliw w Polsce. Jako jedyna prowadzi działalność poszukiwawczo-wydobywczą w na Morzu Bałtyckim, pozyskuje i eksploatuje złoża ropy naftowej Norweskiego Szelfu Kontynentalnego oraz na Litwie. Rafineria Grupy LOTOS jest jednym z najnowocześniejszych i najbardziej przyjaznych ekologicznie kompleksów rafineryjnych w Europie. Spółka zarządza siecią 485 stacji paliw w Polsce, na których oferuje najwyższej jakości paliwa i inne produkty naftowe.
- Poszukiwaliśmy firmy z potwierdzonymi, silnymi kompetencjami w szeroko pojętym obszarze mediów. Ważne dla nas było innowacyjne i nieszablonowe podejście do wyzwań stojących przed nami, związanych z realizacją nowej strategii rozwoju Grupy LOTOS na lata 2017-2022. Zespół domu mediowego Carat w każdym aspekcie procesu przetargowego przekonał nas, że będzie dla nas zaufanym partnerem we wszystkich obszarach współpracy - mówi Irena Pobłocka, Szef Biura Marketingu w Grupie LOTOS.
Dom mediowy Carat Polska będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii oraz obsługę mediową koncernu naftowego w mediach tradycyjnych oraz online.
Źródło: Dentsu Aegis Network Polska