logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carat ponownie wygrywa budżet mediowy Kellanova

  PR 16.10.2024, przeczytano 392 razy
ilustracja

W wyniku przeprowadzonego przetargu, agencja Carat (grupa dentsu) została ponownie wybrana na partnera medialnego firmy Kellanova i będzie odpowiedzialna za strategię mediową, digital oraz data, jak również planowanie oraz zakup mediów, dla marek z portfolio Kellanova na 28 europejskich rynkach, w tym w ramach CEE: Polski, Rumunii, Węgier, Czech, Bułgarii i Chorwacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carat-ponownie-wygrywa-budzet-mediowy-kellanova,406121,artykul.html

Decyzja ta podkreśla siłę długotrwałego partnerstwa agencji i klienta oraz wspólną wizję transformacji cyfrowej poprzez media.

Decyzja o kontynuacji współpracy została podjęta po trzymiesięcznym procesie przetargowym i opiera się na 16-letniej relacji między Kellanova i agencją Carat. Zespół agencji będzie współodpowiedzialny za wprowadzenie zmiany w procesie transformacji w europejskim oddziale Kellanova, ulepszając zintegrowane doświadczenia dla kultowych marek, takich jak Pringles, Special K i Cheez-It.

Poszukiwaliśmy partnera, który pomoże nam kontynuować realizację naszej transformacji marketingowej, a w trakcie procesu przetargowego Carat pokazał, że może znacznie zwiększyć nasze możliwości w tworzeniu zintegrowanych doświadczeń, które wpływają na zmianę zachowań konsumentów. To, co zaprezentowali w obszarze ludzi, danych i technologii, było imponujące. Z niecierpliwością czekamy na kontynuację naszej współpracy z zespołem” – komentuje Paul Humphries, dyrektor marketingu Kellanova Europe.

Dodatkowe informacje:

  • 28 rynków objętych zakresem współpracy to: Wielka Brytania, Włochy, Francja, Niemcy, Hiszpania, Polska, Belgia, Irlandia, Holandia, Szwajcaria, Rumunia, Grecja, Czechy, Austria, Portugalia, Szwecja, Finlandia, Węgry, Izrael, Dania, Norwegia, Chorwacja, Litwa, Estonia, Łotwa, Cypr, Malta i Bułgaria.
  • Przetarg został przeprowadzony wewnętrznie przez zespoły medialne i zakupowe Kellanova.
  • Nie ujawniono nazw konkurencyjnych agencji.

Źródło: Dentsu Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony  XYN wspomoże tworzenie treści przestrzennych
Sony Corporation poinformowało o wprowadzeniu zintegrowanego rozwiązania sprzętowo­‑programowego XYN (wym. zin), które będzie wspomagać tworzenie treści przestrzennych. Rozwiązanie XYN, wykorzystujące unikatowe, opracowane przez Sony technologie przetwarzania obrazu, wykrywania i wyświetlania, dokładnie rejestruje obiekty, ruch osób i tła...
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi...
Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”
3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital,...
Nowy spot reklamowy BIK
7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom
Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764