kupujesz metr folii i jedziesz próbe. Fajnie się aplikuje - gites . Nie - próbujesz następnego dostawcę.
-----------------
kupujesz metr folii i jedziesz próbe. Fajnie się aplikuje - gites . Nie - próbujesz następnego dostawcę.
-----------------
|
Uwaga - będzie na temat.
Wg. mnie samochód oklejony w całości carbonem wygląda co najmniej głupio i dziwnie. Carbon jest do detali - chromów, listew, grilli, ew. lusterek. Reszta powinna być czarna matowa, wtedy aplikacja ma sens, bo prezentuje się okazale i dynamicznie.
Folia to tylko folia. 970 RA to bardzo dobry materiał, ale nie ukryjesz faktu, że to folia, a nie lakier.
Jak chcesz żeby była odporna na wszelkie czynniki zewnętrzne to se zabezpiecz laminatem podłogowym
takiej dyskusji poszukiwałem, i chodziło mi raczej o opinie tych, którzy mają doświadczenie i są chętni cokolwiek pomóc, za co dziękuję. Co do kwestii "najpierw cos daj a potem sie spodziewaj" to raczej żenująca postawa. Forum ma słuzyć pomocy i wymianie opini, a nie klepaniu sie po pleckach kolegów z PISu pod przykrywką zaangazowania w temat, bo obaj panowie nic w temacie nie powiedzieli. Głupawych wniosków i cwaniactwa nie brak w necie, a tu spodziewam sie raczej rzeczowej rozmowy i opini, a nie bicia piany i ulewania osobistych porazek zyciowych tonem zmeczonych szpeniów, którzy zjedli wszystkie rozumy świata w zakresie klejenia aut. Tak więc cwaniakom i malkontentom dziękuję za kiepski udział, a pozostałej częsci forumowiczów uczciwie dziękuję za info i pomoc.
(Wiadomość zmodyfikowana przez: nabu dnia 28.02.2013 23:28)
Jeśli folia jest przeznaczona do zmiany koloru nadwozia to w pewnym stopniu jest też zwykle przystosowana do normalnego użytkowania. Oracala nie polecam, zwłaszcza z klejem RA.
Pozdrawiam!
-----------------
ZmianaKoloruAuta.pl - Profesjonalne Oklejanie Samochodów