logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carbonowy zawrót głowy: Laminaty 3M DI-NOC dostępne w Polsce

  PR 27.07.2009, przeczytano 6532 razy
ilustracjastrzałka

Laminaty DI-NOCTM to ponad 600 kombinacji obejmujących wzory od naturalnych po futurystyczne. Laminaty wiernie imitują drewno, metal, marmur, skórę, kamień, tynk i wiele innych materiałów służących do wystroju wnętrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carbonowy-zawrot-glowy%3A-laminaty-3m-di-noc-dostepne-w-polsce,9286,artykul.html

Jednak początki laminatów DI-NOCTM sięgają lat 60-tych, kiedy to w Stanach Zjednoczonych zaczęto produkcję tych folii na potrzeby przemysłu samochodowego. Początkowo aplikacje sprowadzały się do dekoracji zewnętrznych paneli samochodów foliami imitującymi drewno. Musiały być odporne na pogodę, zużycie i zadrapania. W tej chwili w branży samochodowej ogromną popularnością cieszą się laminaty DI-NOCTM z serii CARBON. Materiał ten znajduje szerokie zastosowanie w tunningu samochodowym. Pojazdy oklejone folią DI-NOCTM CARBON świetnie się prezentują, a dodatkowo pełnią funkcję ochronną elementów pojazdu narażonych na stłuczki (błotniki, lusterka). Przykłady realizacji przy zastosowaniu folii 3MTM DI-NOCTM CARBON prezentowane są w całej Europie, także przy okazji salonów samochodowych i wystaw. W Polsce pokaz aplikacji ten folii odbył się 17 czerwca podczas szkolenia z cyklu Akademia Wiedzy i Praktyki firm 3M i Antalis Polska poświęconego prezentacji folii 3M do oklejania pojazdów.

Z biegiem lat rozszerzono gamę wzorów laminatów DI-NOCTM i zaczęto wykorzystywać je na szeroką skalę także w budownictwie oraz architekturze wnętrz. Pozwoliło to na znaczne obniżenie kosztów związanych z zastosowaniem tradycyjnych materiałów i dało nieograniczoną swobodę projektowania niezależnie czy chodzi o budynek, przedmioty codziennego użytku, czy samochody.

Źródło: 3M

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764