logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carbonowy zawrót głowy: Laminaty 3M DI-NOC dostępne w Polsce

  PR 27.07.2009, przeczytano 6221 razy
ilustracjastrzałka

Laminaty DI-NOCTM to ponad 600 kombinacji obejmujących wzory od naturalnych po futurystyczne. Laminaty wiernie imitują drewno, metal, marmur, skórę, kamień, tynk i wiele innych materiałów służących do wystroju wnętrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carbonowy-zawrot-glowy%3A-laminaty-3m-di-noc-dostepne-w-polsce,9286,artykul.html

Jednak początki laminatów DI-NOCTM sięgają lat 60-tych, kiedy to w Stanach Zjednoczonych zaczęto produkcję tych folii na potrzeby przemysłu samochodowego. Początkowo aplikacje sprowadzały się do dekoracji zewnętrznych paneli samochodów foliami imitującymi drewno. Musiały być odporne na pogodę, zużycie i zadrapania. W tej chwili w branży samochodowej ogromną popularnością cieszą się laminaty DI-NOCTM z serii CARBON. Materiał ten znajduje szerokie zastosowanie w tunningu samochodowym. Pojazdy oklejone folią DI-NOCTM CARBON świetnie się prezentują, a dodatkowo pełnią funkcję ochronną elementów pojazdu narażonych na stłuczki (błotniki, lusterka). Przykłady realizacji przy zastosowaniu folii 3MTM DI-NOCTM CARBON prezentowane są w całej Europie, także przy okazji salonów samochodowych i wystaw. W Polsce pokaz aplikacji ten folii odbył się 17 czerwca podczas szkolenia z cyklu Akademia Wiedzy i Praktyki firm 3M i Antalis Polska poświęconego prezentacji folii 3M do oklejania pojazdów.

Z biegiem lat rozszerzono gamę wzorów laminatów DI-NOCTM i zaczęto wykorzystywać je na szeroką skalę także w budownictwie oraz architekturze wnętrz. Pozwoliło to na znaczne obniżenie kosztów związanych z zastosowaniem tradycyjnych materiałów i dało nieograniczoną swobodę projektowania niezależnie czy chodzi o budynek, przedmioty codziennego użytku, czy samochody.

Źródło: 3M

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego
Kultowa polska marka rusza z kampanią reklamową na Święta oraz organizuje konkurs dla konsumentów. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii 360
Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt. W specjalnym filmie „Bez Przeszkód” porusza także emocje, pokazując, jak piękne są...
Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja
Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim...
Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków
Jedzenie jest przyjemnością, „regulatorem” nastroju i zaspokojeniem potrzeb psychospołecznych, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności z wyglądu jedzenia. Między innymi takie odpowiedzi wskazali Polacy w badaniu konsumenckim „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków“ zrealizowanym we wrześniu przez ARC Rynek i...
Dialogi z przyszłością. Dotknij mnie na odległość. Jeśli potrafisz
Już 8 grudnia w PPNT Gdynia odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Dialogi z przyszłością. Joanna Murzyn (Instytut Ekologii Cyfrowej) porozmawia z Marcinem Maciejewskim (Ergodesign) o możliwych sposobach postrzegania oraz odczuwania świata w przenikającej się przestrzeni realnej i wirtualnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764