logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carex i Original Source poszerzyli współpracę z Tailor Made PR

  PR 16.08.2018, przeczytano 711 razy

PZ Cussons poszerzyło współpracę z Tailor Made PR. Od czerwca agencja przejęła prowadzenie komunikacji w kanałach Social Media dla marek Carex i Original Source. To kolejne rozszerzenie zakresu współpracy po przekazaniu w poprzednim kwartale komunikacji digitalowej marki Luksja w ręce Tailor Made. W ostatnich latach współpraca agencji i PZ Cussons opierała się o działania z zakresu PR, w szczególności media & influencer relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carex-i-original-source-poszerzyli-wspolprace-z-tailor-made-pr,37598,artykul.html

Tailor Made PR rozwija dział Social Media Communication, obejmując prowadzenie komunikacji kolejnych marek z portfolio PZ Cussons. Po dwóch miesiącach od startu działań digitalowych z marką Luksja, w czerwcu koncern zdecydował się o rozszerzenie współpracy o dwie kolejne: Carex i Original Source. W ramach współpracy z działem Social Media, agencja zajmuje się bieżącą komunikacją marek w Social Media (Facebook i Instagram), a także tworzeniem contentu, realizacją kampanii reklamowych oraz monitoringiem i moderacją kanałów. Ponadto, do zadań agencji należy realizacja inicjatyw ad hoc poświęconych konkretnym produktom. Poza Luksją, Carexem i Original Source, Tailor Made PR prowadzi także komunikację PR marki Morning Fresh, również wchodzącej w skład PZ Cussions.

Jak mówi Edwin Zasada, dyrektor ds. strategii TMPR: - W pracy agencji najlepszą nagrodą jest satysfakcja oraz zaufanie ze strony Klienta, które w tym przypadku przejawia się przekazaniem kolejnych marek do obsługi. Rozpoczynając pracę z PZ Cussons w obszarze obsługi marki Luksja w mediach społecznościowych byliśmy pewni, że na tej realizacji nie poprzestaniemy. Celem biznesowym agencji jest rozwój w obszarze digital marketingu, dlatego niedługo będziemy mogli zaprezentować nowe realizacje dla nowych Klientów.

Obecnie dział Social Media Communication, poza markami z portfolio PZ Cussions, prowadzi komunikację takich marek jak adidas, Fisher-Price, Mega Bloks, Tomek i Przyjaciele, Dębowe, Żubr i Prażubr.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764