logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carex rusza z nową loterią „Nazwij jednorożca i przytul nagrody”

  PR 12.03.2019, przeczytano 810 razy
ilustracjastrzałka

Carex zachęca do wspólnej zabawy i udziału w swojej magicznej loterii! Wszystko za sprawą jednorożca, bohatera nowego wariantu mydła w płynie Carex Unicorn Magic. Konsumenci marki w trakcie trwania loterii mają szansę przytulić ponad tysiąc nagród.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carex-rusza-z-nowa-loteria-_nazwij-jednorozca-i-przytul-nagrody_,381598,artykul.html

Marka Carex zwraca się do konsumentów z prośbą o pomoc w znalezieniu imienia dla swojego nowego, magicznego bohatera. W tym celu przygotowała wyjątkową loterię, w której każdy ma szansę mu je nadać. Wystarczy zakupić dowolne mydło w płynie Carex, zachować paragon, a następnie zarejestrować go wraz ze swoją propozycją imienia dla jednorożca na stronie loterii www.carex-loteria.pl. Do zabawy można dołączyć również wysyłając SMS z imieniem i numerem paragonu.

W loterii przewidziane są NAGRODY GŁÓWNE: 3 x bon o wartości 4 000 zł na wycieczki organizowane przez biuro podróży ITAKA. Poza tym codziennie do wygrania są  nagrody pieniężne 10 x 50 zł oraz 10 zestawów mydeł Carex.

Do poszukiwań imienia dla jednorożca włączają się także znani influencerzy. Akcji towarzyszyć będzie kampania digitalowa na Instagramie, na profilu marki na Facebook’u oraz w Google AdWords.

Loteria będzie komunikowana poprzez materiały on-pack i POS w punktach sprzedaży. Akcja promocyjna startuje 11 marca i potrwa do 30 kwietnia 2019 roku.

Za ideę kreatywną i całościową realizację kampanii odpowiada agencja Tailor Made PR. Organizatorem loterii w imieniu PZ Cussons Polska S.A. jest agencja i360.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764