logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carex z nową kampanią na jesień

  PR 17.09.2019, przeczytano 842 razy
ilustracjastrzałka

16 września, w ramach jesiennej kampanii, marka Carex rusza z nową loterią dla swoich klientów. Wystarczy, że zakupią dowolne mydło antybakteryjne Carex i zarejestrują dowód zakupu na specjalnie dedykowanej stronie a powalczą o atrakcyjne nagrody! 3 zestawy kart podarunkowych do sieci sklepów Castorama o łącznej wartości 10 000 zł każdy oraz nagrody dodatkowe – bony zakupowe do Home & You. Akcja potrwa do 31 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carex-z-nowa-kampania-na-jesien,383989,artykul.html

Wrzesień to dla wielu rodzin czas zmian. Dlatego marka Carex chcąc pomóc w ich realizacji wybrała na motyw przewodni swojej jesiennej aktywacji remont łazienki. To właśnie w tej domowej przestrzeni możemy znaleźć produkty marki, które każdego dnia dbają o higienę czystych dłoni całej rodziny. Loteria jak i jej tytuł „Nowa łazienka w zasięgu ręki” zachęcają do wprowadzenia kilku zmian w swoim domu. Dzięki głównej wygranej entuzjaści marki będą mogli wyremontować swoją łazienkę, a nagrody dodatkowe pozwolą im pomyśleć o jej nowej aranżacji.

W loterii może wziąć udział każdy, kto w dniach od 16 września do 31 października 2019 roku zakupi dowolne mydło Carex oraz zachowa paragon i zarejestruje go na dedykowanej stronie www.nawyciagnieciereki.pl. Nagrodą główną w loterii są 3 zestawy kart podarunkowych do sieci sklepów Castorama o łącznej wartości aż 10 000 zł każdy. Co więcej, każdego dnia uczestnicy mogą wejść na www loterii i zagrać w stworzoną specjalnie dla akcji grę memo. Powalczą o nagrody dodatkowe -  bony zakupowe do Home&You o wartości 50 zł. Klienci mogą zatem nie tylko wygrać środki na remont łazienki, ale także pomyśleć o jej nowej aranżacji. Losowanie nagród odbędzie się w dniach 03.10.2019 r. , 17.10.2019 r. oraz 05.11.2019 r. Loteria skierowana jest do osób pełnoletnich.

Akcji towarzyszyć będzie kampania digitalowa na Instagramie, na profilu marki na Facebook’u oraz w Google AdWords. Loteria będzie komunikowana  poprzez materiały on-pack i POS w punktach sprzedaży. Za ideę kreatywną i całościową realizację kampanii odpowiada agencja Tailor Made PR. Organizatorem loterii w imieniu PZ Cussons Polska S.A. jest agencja i360.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764