logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carfax wybiera Clue PR

  PR 09.07.2024, przeczytano 146 razy

CARFAX, międzynarodowy dostawca historii samochodów używanych, rozstrzygnął przetarg na bieżącą obsługę PR na polskim rynku. Za prowadzenie biura prasowego i doradztwo komunikacyjne odpowiadać będzie agencja Clue PR, specjalizująca się w obszarze nowych technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carfax-wybiera-clue-pr,404937,artykul.html

CARFAX, firma z 35 -letnim doświadczeniem, jest wiodącym globalnym dostawcą informacji o historii pojazdów dla nabywców samochodów używanych. Misją firmy jest dążenie do jak najbardziej przejrzystego rynku samochodów używanych i wspieranie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. CARFAX świadczy swoje usługi w 24 krajach, a swoim zasięgiem obejmuje Europę, USA i Kanadę. W Polsce działa od 2020 roku.

Chcemy umacniać świadomość marki CARFAX w Polsce i być dla rynku motoryzacyjnego pierwszym źródłem wiedzy na temat samochodów używanych. Nasz unikalny know-how i zaplecze technologiczne dają nam ku temu pełne podstawy. Bardzo cieszy mnie perspektywa współpracy z zespołem Clue PR, który dobrze rozumie polski rynek automotive – mówi Robert Lewandowski, Dyrektor Rozwoju Biznesu w Polsce w CARFAX Europe.

- Współpraca z CARFAX to dla nas doskonała sposobność do wykorzystania autorskich narzędzi Clue PR, pozwalających na skuteczne łączenie komunikacji opartej na danych z aktualnymi trendami. CARFAX to prawdziwa kopalnia wiedzy. Cieszę się, że będziemy ramię w ramię działać na rzecz zwiększenia transparentności polskiego rynku aut używanych – dodaje Adrian Słojewski, Client Service Director w Clue PR.

Umowa pomiędzy CARFAX a Clue PR obejmuje stałe prowadzenie biura prasowego oraz bieżące doradztwo komunikacyjne. Agencja Clue PR przez 2 lata z rzędu była wymieniana wśród pięciu najbardziej kreatywnych agencji w regionie EMEA w Global Creative Index 2022 i 2023. W bieżącym roku agencja zdobyła m.in. SABRE Awards EMEA i nominacje do IPRA Golden Awards.

Źródło: Clue PR

www.cluepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764