logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carlsberg: Piłkarska edycja opakowań

  PR 11.05.2018, przeczytano 2261 razy
ilustracjastrzałka

Marka Carlsberg przygotowała specjalną ofertę dla miłośników piłki nożnej. Do sklepów trafiła piłkarska edycja puszek i butelek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carlsberg%3A-pilkarska-edycja-opakowan,36463,artykul.html

Przed nami prawdziwe emocje sportowe. Z myślą o kibicach polskiej reprezentacji marka Carlsberg przygotowała specjalne puszki z biało-czerwonymi elementami. Dodatkowo są na nich umieszczone numery od 0 do 9, z których można np. ułożyć wyniki meczu lub numery ulubionych piłkarzy. Natomiast piłkarska edycja butelek Carlsberga ma kapsle oznaczone flagami 32 państw, które biorą udział w turnieju oraz symboliczny szalik kibica na krawatce.

- Widowiska sportowe są dobrą okazją do wspólnego kibicowania przy piwie. Carlsberg zaprasza wielbicieli piłki nożnej do zabawy. Nasza specjalna edycja puszek z numerami pozwoli układać typowane wyniki meczów lub numer króla strzelców. Z kolei kapsle z flagami państw przypomną popularną kiedyś grę w kapsle – mówi Agata Jaworska, Senior Brand Manager marki Carlsberg - Obie propozycje mogą zainteresować nie tylko kibiców, ale także kolekcjonerów i birofilów.

Piłkarska oferta będzie dobrze widoczna w sklepach m.in. dzięki charakterystycznym opakowaniom zbiorczym z biało-czerwonymi elementami na zielonym tle. Ponadto, marka będzie również mocno obecna w mediach społecznościowych - na Facebooku  i Instagramie. Polską edycję opakowań przygotowała agencja Roccoco, za działania w mediach społecznościowych odpowiada Kamikaze, zaś za zakup mediów – dom mediowy Initiative.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsberg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764