logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carlsberg Pilsner w opakowaniach w nowej szacie graficznej

  PR 07.05.2020, przeczytano 1836 razy
ilustracjastrzałka

W pierwszej połowie maja na półki sklepowe trafi Carlsberg Pilsner w opakowaniach w nowej szacie graficznej. Butelka oprócz nowego kształtu będzie miała dodatkowe, przyjazne środowisku rozwiązania opakowaniowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carlsberg-pilsner-w-opakowaniach-w-nowej-szacie-graficznej,386921,artykul.html

Opracowując nową szatę graficzną opakowań i kształt nowej butelki, Carlsberg nawiązał do ponad 170-letniej tradycji i dziedzictwa założyciela firmy J.C. Jacobsena. Kształt butelki jest zbliżony do swojego pierwowzoru, zaś logotyp nawiązuje do projektu logo Carlsberg, które w 1904 roku opracował słynny duński projektant Thorvald Bindesbøll.

Nowa butelka to również kilka innowacji przyjaznych środowisku. Na etykietach został zastosowany zielony atrament z certyfikatem Cradle to Cradle Silver, dzięki któremu nadają się one w 100 procentach do recyklingu. Zastosowanie certyfikowanego atramentu poprawia przydatność do recyklingu materiałów nim zadrukowanych. Ponadto tego typu tusze są wytwarzane z użyciem energii odnawialnej.

Kolejną wprowadzoną zmianą są kapsle o nazwie ZerO2. Pochłaniają  one tlen z górnej części butelki (szyjki), co sprawia, że piwo dłużej pozostaje świeże, ponieważ nie następuje jego utlenianie.

Zmiany opakowaniowe będą także dotyczyć wielopaków piwa Carlsberg. Stopniowo będą one pakowane w folię termokurczliwą pochodząca w 100% z recyklingu, która po użyciu przez konsumenta również nadaje się w pełni do recyklingu. W pierwszej kolejności będzie ona stosowana w przypadku czteropaków, które wchodzą na rynek. Pełne przejście na stosowanie folii pochodzącej w 100% z recyklingu jest planowane w ciągu najbliższych miesięcy, w zależności od zakończenia pandemii. Użycie takiej folii sprawia, że o 60% zmniejszone są emisje CO2 w porównaniu do użycia folii nie pochodzącej z recyklingu.

- Zgodnie z hasłem marki „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” od ponad 170 lat nie ustajemy w wysiłkach, aby udoskonalać wszystkie aspekty naszej marki. Wprowadzając ekologiczne rozwiązania opakowaniowe, dajemy konsumentom produkt, który ma bardziej przyjazny wpływ na środowisko. Jest to też jeden ze sposobów w jaki realizujemy cele naszej strategii zrównoważonego rozwoju Together Towards Zero. – mówi Beata Grzelak odpowiedzialna za markę Carlsberg.

W ramach strategii zrównoważonego rozwoju Together Towards Zero jednym z celów jest Zero śladu węglowego, zakłada on m.in. redukcję emisji dwutlenku węgla, na którą znaczący wpływ mają m.in. opakowania. Zastosowane innowacje opakowaniowe pozwolą na zmniejszenie emisji w procesie produkcyjnym.

Wprowadzeniu nowych opakowań na rynek towarzyszą działania w mediach społecznościowych przygotowane przez agencję Kamikaze oraz materiały POS w sklepach.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764