logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carlsberg z limitowaną edycją puszek w barwach Liverpool F.C.

  PR 12.10.2020, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Marka Carlsberg już po raz kolejny zaprasza swoich konsumentów do udziału w konkursie nawiązującym do wieloletniego partnerstwa z Liverpool F.C. Do wygrania jest koszulka z podpisami zawodników Klubu, piłki oraz zgrzewki piwa Carlsberg w czerwonych puszkach z limitowanej serii z designem Liverpool. Konkurs rusza 12 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carlsberg-z-limitowana-edycja-puszek-w-barwach-liverpool-f.c.,388750,artykul.html

Aby uczcić kolejny rok trwającego od 27 sezonów partnerstwa z Liverpool F.C. marka Carlsberg przygotowała dla konsumentów limitowaną edycję swojego piwa w wyjątkowych opakowaniach. Carlsberg zmienia w niej swój kultowy zielony kolor na równie kultowe czerwone barwy Klubu. Puszka mistrzów zawiera herb Liverpoolu, podpisy piłkarzy i słowa „1847 onwards” zastąpione słowami „Champions 2020 onwards”.

Marka zaprasza konsumentów do udziału w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Aby je zdobyć, należy kupić w sieci Lidl 4 piwa Carlsberg w puszcze z limitowanej edycji Liverpool F.C., zachować paragon, a następnie odpowiedzieć na pytanie „Z którym zawodnikiem Liverpool F.C. najlepiej świętować zwycięstwo i dlaczego?”. Odpowiedź należy wysłać SMS-em. Konkurs potrwa od 12 do 31 października.

Dla zwycięzców marka przygotowała 10 piłek, 50 zgrzewek piwa Carlsberg z limitowanym designem Liverpool oraz koszulkę z podpisami zawodników, zapakowaną w dedykowane pudełko LFC wraz z certyfikatem potwierdzającym jej autentyczność.

Partnerstwo marki Carlsberg z klubem Liverpool jest najdłużej trwającym w Premier League. Jedną z inicjatyw podejmowanych przez markę dla uczczenia tej współpracy był projekt realizowany w 2019 r. z udziałem piwowarów i naukowców z Laboratorium Naukowego Carlsberg w Kopenhadze. Specjalnie dla fanów Liverpool F.C. uwarzyli oni czerwone piwo, przygotowano też czerwoną etykietę i butelkę. Czerwony Carlsberg został stworzony dla uczczenia decyzji legendarnego menedżera klubu, Billa Shankly’ego, o zmianie strojów klubowych na w całości czerwone. Przy podjęciu tej przełomowej decyzji przyświecała mu myśl, że drużyny w czerwonych barwach wygrywają częściej.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shoppertainment – nowy trend w handlu popularny wśród Europejczyków
Najnowsze badanie przeprowadzone przez AliExpress, przy współpracy z firmą consultingową Forrester, pokazuje rosnące zainteresowanie e-handlem i przedstawia spostrzeżenia na temat dostosowywania strategii zakupowych do zmieniających się potrzeb klientów.
„Odnajdź w sobie siłę” - Jan Błachowicz nowym ambasadorem marki Predator
Jan Błachowicz, mistrz federacji UFC, został ambasadorem gamingowej linii Predator należącej do firmy Acer. Współpraca sportowca z firmą odbywać się będzie pod hasłem „Odnajdź w sobie siłę”.
2/3 przedsiębiorstw współpracuje z wolnymi strzelcami ze względu na chęć wprowadzenia kompetencji, których nie posiadały, wynika z najnowszych badań. Ponad ¼ respondentów skorzystała z usług freelancerów,  na skutek pandemii, w celu zwiększenia sprzedaży w internecie. Dlaczego jeszcze przedsiębiorcy tak masowo i regularnie...
Lombi.com nowym klientem Circlewise
Spółka fin-techowa Lombi.com została nowym klientem Circlewise na rynku polskim. Współpraca ma charakter długoterminowy. W ramach kampanii launchowej: “Liczysz się Ty!”, która potrwa przez cały 2021 r., a jej wiodącym medium jest telewizja, Lombi.com w lutym uruchomiła w oparciu o Circlewise Partnership Hub swój program partnerski, którego...
Piwik Pro udostępnia swoją platformę analityczną za darmo
Wrocławska firma Piwik PRO wprowadza do swojej oferty nowy, bezpłatny plan Core. Dzięki niemu dostęp do bezpiecznej platformy mierzącej ruch na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych, Piwik PRO Analytics Suite, otrzyma każdy zainteresowany.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764