logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carpeto w portfolio More Bananas

  PR 03.12.2020, przeczytano 266 razy

W listopadzie More Bananas rozpoczęło współpracę z marką Carpeto - producentem dywanów i chodników. Agencja odpowiada za komunikację marki oraz jej spójny wizerunek w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carpeto-w-portfolio-more-bananas,389415,artykul.html

W zakres obsługi More Bananas wchodzi prowadzenie profilu na Facebooku oraz Instagramie.

- Naszym celem jest komunikacja polskiej marki w social mediach. Najlepiej, jak umiemy dbamy o wizerunek Carpeto. Chcemy, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o tej firmie. W mediach społecznościowych będziemy przybliżać ofertę marki, a także podkreślać jej charakter - mówi Kuba Łaciak, social media specialist.

Za działania w social mediach odpowiedzialny jest Kuba Łaciak (social media specialist) ze wsparciem graficznym Michała Oleksieja (art director). Marka wybrała More Bananas na podstawie przedstawionej oferty.

Carpeto to producent dywanów i wykładzin. Ze względu na różnorodną kolorystykę oraz rozmiary produktów, marka jest w stanie sprostać najbardziej wymagającym gustom. Dywany są dostępne zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i internetowym.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DS Smith wprowadza ekologiczne rozwiązania dla materiałów POS
DS Smith, wiodący producent ekologicznych opakowań, opracował nowy produkt – EKOlogiczny POS (Point-of-Sale). Dzięki użyciu m.in. tekturowych haków i listew cenowych, papierowych podpór pod półki czy papierowej taśmy klejącej, standy i ekspozycje reklamowe będą mogły być w pełni przetwarzane.
Ballantine's: ponad 2 miliony odsłon teledysku „Żar”
Marka Ballantine’s zaprezentowała pierwsze efekty działań w ramach najnowszej odsłony kampanii Tak To Robię. Do sieci trafił teledysk do wspólnego utworu PRO8L3MU i Brodki. Zaledwie w tydzień wideo zyskało ponad 2 miliony odsłon.
Dwie spółki KERRIS Group: KERRIS Select oraz 300.codes, zajmą się obsługą sklepu internetowego marki Obsessive w zakresie SEO, kampanii performance oraz rozwoju scoping session.
Kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”
Przez cały rok, do końca grudnia 2021 trwa kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”, zorganizowana przez firmę Smart Kid SA i portal BRD24.PL. Celem akcji jest dostarczenie rodzicom fachowej wiedzy na temat, jak zapewnić dziecku bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.
Z końcem minionego roku agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media należącej do grupy spółek Danone marki Żywiec Zdrój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764