logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carpeto w portfolio More Bananas

  PR 03.12.2020, przeczytano 519 razy

W listopadzie More Bananas rozpoczęło współpracę z marką Carpeto - producentem dywanów i chodników. Agencja odpowiada za komunikację marki oraz jej spójny wizerunek w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carpeto-w-portfolio-more-bananas,389415,artykul.html

W zakres obsługi More Bananas wchodzi prowadzenie profilu na Facebooku oraz Instagramie.

- Naszym celem jest komunikacja polskiej marki w social mediach. Najlepiej, jak umiemy dbamy o wizerunek Carpeto. Chcemy, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o tej firmie. W mediach społecznościowych będziemy przybliżać ofertę marki, a także podkreślać jej charakter - mówi Kuba Łaciak, social media specialist.

Za działania w social mediach odpowiedzialny jest Kuba Łaciak (social media specialist) ze wsparciem graficznym Michała Oleksieja (art director). Marka wybrała More Bananas na podstawie przedstawionej oferty.

Carpeto to producent dywanów i wykładzin. Ze względu na różnorodną kolorystykę oraz rozmiary produktów, marka jest w stanie sprostać najbardziej wymagającym gustom. Dywany są dostępne zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i internetowym.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764