logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carrefour celebruje różnorodność klientów i swoje 25-lecie

  PR 12.01.2022, przeczytano 356 razy
ilustracja

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa Carrefoura. Jubileusz 25-lecia działalności w Polsce jest dla marki okazją do celebrowania różnorodności swoich klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carrefour-celebruje-roznorodnosc-klientow-i-swoje-25-lecie,394368,artykul.html

Rozumiejąc, że współczesny odbiorca reaguje nie tylko na przekaz marketingowy, ale też oczekuje od marek określenia się po stronie konkretnych wartości, Carrefour otwarcie afirmuje różnorodność. Jest to kluczowy element strategii marki na najbliższy czas i będzie się przekładał nie tylko na komunikację, również działania CSR i employer branding. Pochwała różnorodności wynika bezpośrednio z kapitału marki – znanej z różnorodności oferty. Teraz to odnosi się także  do akceptacji i słuchania rozmaitych potrzeb i postaw konsumentów, którzy są siłą napędową rozwoju i innowacji oferty Carrefour.

Osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, który ugruntowuje nowy format kreatywny. W filmie marka pokazuje, że inspiracją do rozwoju są dla niej ludzie – bohaterowie spotu posiadający zróżnicowane talenty np. do niemarnowania i przetwarzania, znajdowania najbardziej opłacalnych ofert czy planowania domowej logistyki. Lekkość historii oraz jej celebracyjny charakter buduje wykorzystanie znanego utworu ABC „The Look of Love”. W materiałach drukowanych pojawiają się bohaterowie prezentujący różnorodne podejścia do codziennych zakupów i gotowania, także z przymrużeniem oka.

- „W Carrefourze uczymy się od najlepszych”, to znaczy od naszych klientów – dodaje Michał Sacha, Dyrektor Marketingu Carrefour Polska. - Wierzymy, że kluczem do bycia lepszą marką jest właśnie zrozumienie tych wyjątkowych polskich zwyczajów zakupowych. Jubileusz naszej działalności w Polsce, to okazja, by podziękować klientom za to, że już od 25 lat inspirują nas, jak udoskonalać Carrefoura i jego ofertę.

Kampania wystartowała 09.01.2022 i obejmuje: telewizję, OOH, materiały POS, katalogi, radio i digital.

  • Reżyserka spotu TV: Martyna Iwańska
  • Dom produkcyjny: Dynamo
  • Postprodukcja: Prodigious
  • Planowanie i zakup mediów: Arena Media, Pure Play

Źródło: Carrefour Polska

www.carrefour.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

23 maja w warszawskim ATM Studio odbyła się 10. edycja Gali PKO BP Ekstraklasy. Transmisja emitowana była na żywo na kanałach partnerów w telewizji linearnej, a także streamowana online i na YouTubie.
Można zwariować i żyć normalnie – tak głosi hasło kampanii społecznej, której celem jest nawiązanie dialogu, a docelowo zmiana świadomości społecznej dotyczącej postrzegania zdrowia psychicznego. Akcję edukacyjno-informacyjną zainicjowała fundacja Można Zwariować, która otwarcie mówi o zaburzeniach psychicznych, między innymi w podcaście o tym...
Adam Nykles mianowany Chief Data Officerem Publicis Le Pont
Adam Nykles, obecnie Chief Data Officer w firmie KINDRED, należącej do Publicis Groupe w Czechach, będzie pełnił jednocześnie analogiczną rolę w platformie Publicis Le Pont, którą tworzą eksperci Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej, z rynków Polski, Czech i Węgier.
Kampania agencji Peppermint dla marki Heinz
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała kampanię „Heinz ❤️ food” promującą zimne sosy marki Heinz.
Karol Kamiński nowym Web Services Directorem w Grupie Blix
Karol Kamiński objął stanowisko Web Services Directora w Grupie Blix, która jest liderem aplikacji smartshoppingowych w Polsce. Wcześniej przez wiele lat był związany z projektem AdRetail, należącym do Grupy Interia. Obecnie kieruje zespołem produktowym, dedykowanym rozwojowi serwisu webowego Blix.pl. Kreuje i wdraża kluczowe projekty budujące jego wzrost, również w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764