logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carrefour Marketplace – nowy e-commerce Carrefoura od K2

  PR 10.11.2017, przeczytano 674 razy

Agencja K2 opracowała rozwiązania technologiczne i zaprojektowała nowy sklep internetowy sieci sklepów Carrefour. Na stronie www.carrefour.pl można od dziś w szybki i wygodny sposób nabywać produkty zarówno z oferty Carrefoura, jak i jego wyłącznych partnerów handlowych m.in. sklepu z zabawkami - Lorienek, czy sklepu z dekoracjami do domu – Dekoria.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carrefour-marketplace-%E2%80%93-nowy-e-commerce-carrefoura-od-k2,34440,artykul.html

Zadaniem agencji było zintegrowanie dotychczasowej oferty offline’owej Carrefoura z tym, co dostępne online. Za całym przedsięwzięciem kryje się zmiana technologii z .NET na PHP oraz stworzenie przyjaznej, intuicyjnej architektury sklepu, która ułatwia nawigację.

Carrefour Marketplace jest jednym z największych e-commerce’ów, umożliwiających kupowanie produktów nie tylko z oferty właściciela platformy, ale także jego partnerów. Tworząc ją Carrefour chciał wyjść naprzeciw współczesnemu konsumentowi, który nie ma czasu na bieganie po sklepach. Lista partnerów handlowych będzie sukcesywnie rozwijana.

Carrefour to francuska sieć hipermarketów, która z K2 współpracuje od 2013 roku. Agencja doradza klientowi w zakresie cyfrowej transformacji oraz pomaga wdrażać nowe, zaawansowane technologicznie produkty.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764