logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carrefour Marketplace – nowy e-commerce Carrefoura od K2

  PR 10.11.2017, przeczytano 675 razy

Agencja K2 opracowała rozwiązania technologiczne i zaprojektowała nowy sklep internetowy sieci sklepów Carrefour. Na stronie www.carrefour.pl można od dziś w szybki i wygodny sposób nabywać produkty zarówno z oferty Carrefoura, jak i jego wyłącznych partnerów handlowych m.in. sklepu z zabawkami - Lorienek, czy sklepu z dekoracjami do domu – Dekoria.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carrefour-marketplace-%E2%80%93-nowy-e-commerce-carrefoura-od-k2,34440,artykul.html

Zadaniem agencji było zintegrowanie dotychczasowej oferty offline’owej Carrefoura z tym, co dostępne online. Za całym przedsięwzięciem kryje się zmiana technologii z .NET na PHP oraz stworzenie przyjaznej, intuicyjnej architektury sklepu, która ułatwia nawigację.

Carrefour Marketplace jest jednym z największych e-commerce’ów, umożliwiających kupowanie produktów nie tylko z oferty właściciela platformy, ale także jego partnerów. Tworząc ją Carrefour chciał wyjść naprzeciw współczesnemu konsumentowi, który nie ma czasu na bieganie po sklepach. Lista partnerów handlowych będzie sukcesywnie rozwijana.

Carrefour to francuska sieć hipermarketów, która z K2 współpracuje od 2013 roku. Agencja doradza klientowi w zakresie cyfrowej transformacji oraz pomaga wdrażać nowe, zaawansowane technologicznie produkty.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764