logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carrefour Marketplace – nowy e-commerce Carrefoura od K2

  PR 10.11.2017, przeczytano 528 razy

Agencja K2 opracowała rozwiązania technologiczne i zaprojektowała nowy sklep internetowy sieci sklepów Carrefour. Na stronie www.carrefour.pl można od dziś w szybki i wygodny sposób nabywać produkty zarówno z oferty Carrefoura, jak i jego wyłącznych partnerów handlowych m.in. sklepu z zabawkami - Lorienek, czy sklepu z dekoracjami do domu – Dekoria.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carrefour-marketplace-%E2%80%93-nowy-e-commerce-carrefoura-od-k2,34440,artykul.html

Zadaniem agencji było zintegrowanie dotychczasowej oferty offline’owej Carrefoura z tym, co dostępne online. Za całym przedsięwzięciem kryje się zmiana technologii z .NET na PHP oraz stworzenie przyjaznej, intuicyjnej architektury sklepu, która ułatwia nawigację.

Carrefour Marketplace jest jednym z największych e-commerce’ów, umożliwiających kupowanie produktów nie tylko z oferty właściciela platformy, ale także jego partnerów. Tworząc ją Carrefour chciał wyjść naprzeciw współczesnemu konsumentowi, który nie ma czasu na bieganie po sklepach. Lista partnerów handlowych będzie sukcesywnie rozwijana.

Carrefour to francuska sieć hipermarketów, która z K2 współpracuje od 2013 roku. Agencja doradza klientowi w zakresie cyfrowej transformacji oraz pomaga wdrażać nowe, zaawansowane technologicznie produkty.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Advanced Communication & Research Group z ofertą dla start-upów
- Aby wspomóc przedsiębiorców, którzy uruchamiają firmy lub startują z nowymi projektami, przygotowaliśmy specjalną, dedykowaną im ofertę – mówi Robert Borowicz, Partner w firmie Advanced Communication & Research Group. - Na rynku, aby przedsięwzięcie odniosło skutek, musi przede wszystkim zostać zauważone przez potencjalnych...
Big Picture, firma doradcza z obszaru PR & public affairs, rozpoczyna strategiczną współpracę ze Związkiem Harcerstwa Polskiego, organizacją młodzieżową, która poprzez kultywowanie przyjaźni, przygody, dbanie o środowisko, wspieranie rozwoju i obywatelskości sprawia, że harcerstwo odpowiada zarówno za aktualne potrzeby młodych ludzi, jak i na wyzwania...
Hyper Scape – Platige image stworzyło trailer nowej produkcji Ubisoftu
Studio zaprezentowało animację wprowadzającą w świat nowej produkcji Ubisoftu. Trwający niemal 3 minuty cinematik przenosi widza do wirtualnych i realnych światów z 2054 roku, gdzie toczy się akcja gry. To kolejny projekt Platige Image zrealizowany w trakcie trwania epidemii COVID-19.
Kamikaze wzmacnia zespół trzema transferami
Do zespołu agencji Kamikaze dołączyły Paulina Pytel - na stanowisko Account Executive, Dominika Kościółek - również jako Account Executive, oraz Anna Kawecka - na stanowisko Junior Graphic Designer.
Cut The Mustard odpowiedzialna za identyfikację wizualną Edo App
Agencje Cut The Mustard odpowiada za branding i przygotowanie materiałów komunikacyjnych dla eDO App – aplikacji mobilnej służącej do zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem dowodu osobistego z warstwą elektroniczną.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764