logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carrefour Marketplace – nowy e-commerce Carrefoura od K2

  PR 10.11.2017, przeczytano 478 razy

Agencja K2 opracowała rozwiązania technologiczne i zaprojektowała nowy sklep internetowy sieci sklepów Carrefour. Na stronie www.carrefour.pl można od dziś w szybki i wygodny sposób nabywać produkty zarówno z oferty Carrefoura, jak i jego wyłącznych partnerów handlowych m.in. sklepu z zabawkami - Lorienek, czy sklepu z dekoracjami do domu – Dekoria.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carrefour-marketplace-%E2%80%93-nowy-e-commerce-carrefoura-od-k2,34440,artykul.html

Zadaniem agencji było zintegrowanie dotychczasowej oferty offline’owej Carrefoura z tym, co dostępne online. Za całym przedsięwzięciem kryje się zmiana technologii z .NET na PHP oraz stworzenie przyjaznej, intuicyjnej architektury sklepu, która ułatwia nawigację.

Carrefour Marketplace jest jednym z największych e-commerce’ów, umożliwiających kupowanie produktów nie tylko z oferty właściciela platformy, ale także jego partnerów. Tworząc ją Carrefour chciał wyjść naprzeciw współczesnemu konsumentowi, który nie ma czasu na bieganie po sklepach. Lista partnerów handlowych będzie sukcesywnie rozwijana.

Carrefour to francuska sieć hipermarketów, która z K2 współpracuje od 2013 roku. Agencja doradza klientowi w zakresie cyfrowej transformacji oraz pomaga wdrażać nowe, zaawansowane technologicznie produkty.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Zbigniew Jujka
18 listopada w wieku 84 lat zmarł Zbigniew Jujka, gdański grafik, autor niezliczonych rysunków satyrycznych pojawiających się głównie na łamach „Dziennika Bałtyckiego”, w którym przez wiele lat pełnił funkcję redaktora graficznego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Strong Performer w najnowszym raporcie „The Forrester Wave™: Global Digital Experience Agencies, Q4 2019”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa mająca 82 biura i zatrudniająca ponad 7000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R otrzymała...
Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mieli okazję skupić się na praktycznych zagadnieniach związanych z tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem UX/UI oraz ilustracją. Prelegenci i prowadzący warsztaty omawiać będą także problemy i wyzwania związane z codziennością pracy w branży - komunikacją z klientem czy prowadzeniem własnego biznesu.
Ricoh na Drupa 2020
Podczas przyszłorocznych targów drupa Ricoh zaprezentuje jak dotąd najszerszą i najbardziej wszechstronną ofertę swoich rozwiązań.
Zgubiona recepta, niezapisane dawkowanie leków – takich problemów pozwoli uniknąć Internetowe Konto Pacjenta i e-recepta, która od 8 stycznia 2020 r. zastąpi dotychczasowe papierowe recepty. By zachęcić Polaków do korzystania z tych narzędzi Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Edukacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej pt. "Internetowe...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764