logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK

  PR 12.04.2024, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej sieci. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carrefour-wlacza-sie-w-kampanie-spoleczna-uokik,403825,artykul.html

Kampania, która wystartowała w Światowy Dzień Konsumenta, jest kolejnym działaniem edukacyjnym Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, które ma na celu zwiększanie świadomości konsumentów i bezpieczeństwa ekonomicznego Polaków. W przestrzeni medialnej pojawia się bowiem wiele reklam, które kuszą inwestycjami w waluty, kryptoaktywa, weksle, akcje czy obligacje. W swojej kampanii UOKiK zwraca uwagę, że często mogą być one reklamowane przez znane osoby, których wizerunek wykorzystywany jest bezprawnie. Wybierając tę drogę inwestowania należy dokładnie zapoznać się z konkretną opcją inwestycyjną, aby uchronić się przed ryzykiem i utratą pieniędzy.

– To bardzo ważne, aby jak najszerzej informować i ostrzegać konsumentów przed fałszywymi inwestycjami. Cyberoszuści nie ustępują – w zależności od trendów, tworzą nowe sposoby wyłudzania środków finansowych, doskonalą chwyty socjotechnicze i pułapki. Podszywają się pod znane osoby czy też duże i cenione firmy. I niezmiennie – obiecują szybki, łatwy i wysoki zysk. Uważajmy! Te oszustwa mogą prowadzić do utraty oszczędności życia – apeluje Prezes UOKiK Tomasz Chróstny .

Carrefour Polska pozytywnie odpowiedział na zaproszenie UOKiK skierowane do mediów, instytucji, organizacji i biznesu, zachęcające do wspólnego nagłośnienia tego problemu. Spoty Urzędu pojawią na ekranach przykasowych, ekranach na sali sprzedaży oraz kampanii głosowej we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce. Sieć będzie też informowała klientów za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych, strony internetowej oraz w materiałach PR.

– Carrefour Polska, który w ramach portfela usług około zakupowych, wspólnie ze swoimi partnerami bankowymi i instytucjami płatniczymi, oferuje klientom różnego rodzaju produkty finansowe, np. kartę kredytową czy międzynarodowe przekazy pieniężne, zdaje sobie sprawę jak ważna jest edukacja klientów na temat zagrożeń wynikających z korzystania i inwestowania na rynku finansowym. Dlatego bez wahania odpowiedzieliśmy na apel Prezesa UOKiK i włączyliśmy się w tę ważną społecznie kampanię. Jako firma, która opiera swoją strategię na zrównoważonym rozwoju, podejmujemy inicjatywy, które z jednej strony chronią siłę zakupową naszych klientów, a z drugiej edukują i pomagają odpowiedzialnie zarządzać własnym budżetem. Jesteśmy przekonani, że dzięki zaangażowaniu w tę kampanię wielu partnerów, wspólnie odniesiemy sukces i sprawimy, że Polacy będą inwestować bezpiecznie i mądrze - mówi Justyna Orzeł, Wiceprezeska i Sekretarz Generalna Carrefour Polska. 

O kampanii UOKiK

Spoty kampanii UOKiK skupiają się na promowanych w internecie inwestycjach wykorzystujących bezprawnie wizerunek osób ze świata kultury, sportu lub rozrywki lub też znanych przedsiębiorstw i marek. Znani oraz lubiani mają podnosić wiarygodność danego przedsięwzięcia. Kreowani przy użyciu sztucznej inteligencji są realni i przekonujący. Scenariusze oszustw zmieniają się, lecz ich niezmiennym celem jest wyłudzenie pieniędzy. Atak może dotyczyć pozyskania danych, np. loginów i haseł, lub działania wprost – nakłonienia do dokonania przelewów. 

Spoty kampanii są nieodpłatnie emitowane przez media publiczne w oparciu o art. 31 c ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, a także przez nadawców komercyjnych oraz instytucje i podmioty, które zgodziły się na bezpłatne wsparcie kampanii. 

Źródło: Carrefour Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764