logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carrefour zachęca młodych by pokazali różnorodność

  PR 30.08.2021, przeczytano 644 razy
ilustracja

Carrefour zainicjował na TikToku zabawę i konkurs #SzkołaCarrefoura, w którym młodzi mogą zaprezentować swój indywidualny, jedyny w swoim rodzaju styl, wpisując się w przesłanie tegorocznej kampanii Carrefour jakim jest pochwała różnorodności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carrefour-zacheca-mlodych-by-pokazali-roznorodnosc,392806,artykul.html

Wraz ze śpiewającą Majką Jeżowską marka zaprasza uczniów, by w nowym roku szkolnym celebrowali swoją wyjątkowość. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.

Carrefour mówi do młodych ludzi za pośrednictwem popularnej platformy TikTok. Challenge #SzkołaCarrefoura polega na nagraniu własnego video do nowej wersji kultowego przeboju Majki Jeżowskiej „Szkoła Modna Różnorodna (Wszystkie dzieci 2)”. W videoclipie do tego utworu oraz w zaproszeniu do Challenge wystąpiła sama artystka – Majka Jeżowska, dla której temat różnorodności jest bliski i ważny. Video można zobaczyć na YT i FB marki Carrefour. TikTokowe wyzwanie #SzkołaCarrefoura wspierają też popularni influencerzy m.in: Alxyni, Pysia67, Witkowski.

#SzkołaCarrefoura Challenge na Tik Toku trwa od 22 sierpnia. Zwycięzcy zostaną wyłonieni do 17.09. Teledysk oraz video promujące Challenge wyprodukowała Agencja Saatchi&Saatchi. Za postprodukcję odpowiada Prodigious Publicis Production.

Źródło: Carrefour Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764