logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carsmile nowym klientem Circlewise

  PR 29.06.2021, przeczytano 717 razy
ilustracja

Carsmile, platforma online samochodów w abonamencie, została klientem Circlewise. Carsmile uruchomi własny program partnerski, korzystając z narzędzi Circlewise. Program będzie prowadzony w 3 różnych modelach sprzedażowych, w tym m.in. niespotykanym do tej pory na rynku motoryzacyjnym modelu CPS (Cost Per Sale, czyli w tym przypadku stała prowizja płacona od sprzedanego auta).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carsmile-nowym-klientem-circlewise,392064,artykul.html

Carsmile.pl specjalizuje się w udostępnianiu aut w formie najmu, leasingu lub kredytu, zarówno dla firm, jak i użytkowników indywidualnych. Współpraca ma charakter długofalowy, umowa została podpisana bezterminowo.

W ramach startującej współpracy Carsmile uruchamia własny program partnerski, korzystając z narzędzi oferowanych przez Circlewise.

- W przeszłości wielokrotnie próbowaliśmy działać wspólnie z sieciami afiliacyjnymi, ale efekty były za każdym razem niesatysfakcjonujące. Jesteśmy przekonani, że własny program partnerski oparty na bezpośrednich relacjach Carsmile z wydawcami, oraz narzędziach i know-how Circlewise, pozwoli nam uzyskać znacznie lepsze wyniki sprzedażowe – mówi Piotr Stanoch, Dyrektor Marketingu w Carsmile.

Program partnerski (afiliacyjny) in-house wpisuje się w strategiczne założenia Carsmile jeśli chodzi o zakup mediów – od ponad 2 lat Carsmile realizuje strategię opartą o in-house buying. Program partnerski będzie prowadzony w trzech modelach rozliczeniowych. Będą to CPC (Cost Per Click) - dedykowany w tym przypadku wyłącznie kontekstowo dopasowanym blogerom i influencerom, CPL (Cost Per Lead) - płatność za lead kontaktowy, a całkowitą nowością w segmencie automotive w Polsce i prawdopodobnie na świecie będą rozliczenia w modelu CPS (Cost Per Sale – w tym przypadku stała prowizja płacona od każdego sprzedanego auta).

Na stronie Carsmile.pl jest już dostępny „gateway” przekierowujący do rejestracji w programie, a start działań planowany jest na lipiec.

- Rozliczenie w modelu CPS w branży automotive jest ciągle unikatowe i mało rozpowszechnione nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Podobne dzialania prowadzi np. Tesla, która nagradza abonamentami na ładowania auta w zamian za polecenia zakończone transakcjami - dodaje Paweł Lebiedziński, General Manager CEE w Circlewise.

Źródło: Circlewise AS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764