logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carsmile nowym klientem Circlewise

  PR 29.06.2021, przeczytano 448 razy
ilustracja

Carsmile, platforma online samochodów w abonamencie, została klientem Circlewise. Carsmile uruchomi własny program partnerski, korzystając z narzędzi Circlewise. Program będzie prowadzony w 3 różnych modelach sprzedażowych, w tym m.in. niespotykanym do tej pory na rynku motoryzacyjnym modelu CPS (Cost Per Sale, czyli w tym przypadku stała prowizja płacona od sprzedanego auta).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carsmile-nowym-klientem-circlewise,392064,artykul.html

Carsmile.pl specjalizuje się w udostępnianiu aut w formie najmu, leasingu lub kredytu, zarówno dla firm, jak i użytkowników indywidualnych. Współpraca ma charakter długofalowy, umowa została podpisana bezterminowo.

W ramach startującej współpracy Carsmile uruchamia własny program partnerski, korzystając z narzędzi oferowanych przez Circlewise.

- W przeszłości wielokrotnie próbowaliśmy działać wspólnie z sieciami afiliacyjnymi, ale efekty były za każdym razem niesatysfakcjonujące. Jesteśmy przekonani, że własny program partnerski oparty na bezpośrednich relacjach Carsmile z wydawcami, oraz narzędziach i know-how Circlewise, pozwoli nam uzyskać znacznie lepsze wyniki sprzedażowe – mówi Piotr Stanoch, Dyrektor Marketingu w Carsmile.

Program partnerski (afiliacyjny) in-house wpisuje się w strategiczne założenia Carsmile jeśli chodzi o zakup mediów – od ponad 2 lat Carsmile realizuje strategię opartą o in-house buying. Program partnerski będzie prowadzony w trzech modelach rozliczeniowych. Będą to CPC (Cost Per Click) - dedykowany w tym przypadku wyłącznie kontekstowo dopasowanym blogerom i influencerom, CPL (Cost Per Lead) - płatność za lead kontaktowy, a całkowitą nowością w segmencie automotive w Polsce i prawdopodobnie na świecie będą rozliczenia w modelu CPS (Cost Per Sale – w tym przypadku stała prowizja płacona od każdego sprzedanego auta).

Na stronie Carsmile.pl jest już dostępny „gateway” przekierowujący do rejestracji w programie, a start działań planowany jest na lipiec.

- Rozliczenie w modelu CPS w branży automotive jest ciągle unikatowe i mało rozpowszechnione nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Podobne dzialania prowadzi np. Tesla, która nagradza abonamentami na ładowania auta w zamian za polecenia zakończone transakcjami - dodaje Paweł Lebiedziński, General Manager CEE w Circlewise.

Źródło: Circlewise AS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
Kampania Converse we współpracy ze społecznością LGBTQIA+
Converse zaprasza na wielką imprezę w warszawskim klubie Sogo. Streetwearowa marka po raz kolejny wypuszcza kolekcję Pride, której twarzami są osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+. Oprócz specjalnej kolekcji butów i ubrań, Converse zaplanował liczne inicjatywy i aktywacje skierowane do szerokiego grona odbiorców.
„Drugi człowiek zmienia wszystko”: kampania na rzecz osamotnionych seniorów z udziałem polskich gwiazd
Jak możemy pomóc samotnym osobom starszym? Stowarzyszenie mali bracia Ubogich odpowiada na to pytanie w jubileuszowej akcji pod hasłem “Drugi człowiek zmienia wszystko”. Na jubileuszowej stronie Stowarzyszenie opublikowało raport z najnowszego badania o samotności wśród osób 80+ oraz podcast z udziałem podopiecznych. W kampanii wzięli udział Edyta...
Cape Morris, agencja kreatywno-strategiczna nawiązała współpracę z marką Morliny, należącą do spółki Animex, polskiego producenta mięs i wędlin. Agencja odpowiedzialna będzie za wdrożenie nowej strategii komunikacji w social media od maja 2023 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764