
Carsmile, platforma online samochodów w abonamencie, została klientem Circlewise. Carsmile uruchomi własny program partnerski, korzystając z narzędzi Circlewise. Program będzie prowadzony w 3 różnych modelach sprzedażowych, w tym m.in. niespotykanym do tej pory na rynku motoryzacyjnym modelu CPS (Cost Per Sale, czyli w tym przypadku stała prowizja płacona od sprzedanego auta).
Carsmile.pl specjalizuje się w udostępnianiu aut w formie najmu, leasingu lub kredytu, zarówno dla firm, jak i użytkowników indywidualnych. Współpraca ma charakter długofalowy, umowa została podpisana bezterminowo.
W ramach startującej współpracy Carsmile uruchamia własny program partnerski, korzystając z narzędzi oferowanych przez Circlewise.
- W przeszłości wielokrotnie próbowaliśmy działać wspólnie z sieciami afiliacyjnymi, ale efekty były za każdym razem niesatysfakcjonujące. Jesteśmy przekonani, że własny program partnerski oparty na bezpośrednich relacjach Carsmile z wydawcami, oraz narzędziach i know-how Circlewise, pozwoli nam uzyskać znacznie lepsze wyniki sprzedażowe – mówi Piotr Stanoch, Dyrektor Marketingu w Carsmile.
Program partnerski (afiliacyjny) in-house wpisuje się w strategiczne założenia Carsmile jeśli chodzi o zakup mediów – od ponad 2 lat Carsmile realizuje strategię opartą o in-house buying. Program partnerski będzie prowadzony w trzech modelach rozliczeniowych. Będą to CPC (Cost Per Click) - dedykowany w tym przypadku wyłącznie kontekstowo dopasowanym blogerom i influencerom, CPL (Cost Per Lead) - płatność za lead kontaktowy, a całkowitą nowością w segmencie automotive w Polsce i prawdopodobnie na świecie będą rozliczenia w modelu CPS (Cost Per Sale – w tym przypadku stała prowizja płacona od każdego sprzedanego auta).
Na stronie Carsmile.pl jest już dostępny „gateway” przekierowujący do rejestracji w programie, a start działań planowany jest na lipiec.
- Rozliczenie w modelu CPS w branży automotive jest ciągle unikatowe i mało rozpowszechnione nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Podobne dzialania prowadzi np. Tesla, która nagradza abonamentami na ładowania auta w zamian za polecenia zakończone transakcjami - dodaje Paweł Lebiedziński, General Manager CEE w Circlewise.
Źródło: Circlewise AS