logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cartoon Network liderem oglądalności kanałów dla dzieci w Q2 2014

  PR 07.07.2014, przeczytano 2716 razy

Cartoon Network, jeden z flagowych kanałów Turner Broadcasting System znany z emitowania nowoczesnych seriali komediowych i przygodowych, został liderem oglądalności kanałów dla dzieci w drugim kwartale 2014 roku. W okresie kwiecień-czerwiec 2014 stacja wygenerowała 0,84 TVR, osiągając 6,6% udziału w rynku. Dzięki temu wynikowi zajęła pierwsze miejsce w oglądalności kanałów dla dzieci w grupie widzów w wieku 4-15, którzy posiadają dostęp do telewizji kablowej i/lub satelitarnej. W czerwcu 2014 Cartoon Network było również najchętniej oglądaną stacją w grupie chłopięcej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cartoon-network-liderem-ogladalnosci-kanalow-dla-dzieci-w-q2-2014,22117,artykul.html

W drugim kwartale roku Cartoon Network odnotował wzrost udziału w rynku na poziomie 23% w grupie 4-15 w porównaniu z okresem styczeń-marzec 2014. Od początku roku stacja utrzymuje też silną pozycję w grupie chłopięcej, w której od stycznia do czerwca 2014 zajmowała pierwsze miejsce w słupkach oglądalności. W porównaniu z drugim półroczem 2013 r. (01.07.2013-31.12.2013) Cartoon Network zanotował w grupie widzów chłopcy 4-15 13% wzrost udziału w rynku.

Wzrost wyników oglądalności Cartoon Network to efekt inwestycji Turnera w ofertę programową stacji. W drugim kwartale 2014 r. na antenie zadebiutował najnowszy serial komediowy produkcji Cartoon Network pt. „Wujcio Dobra Rada” i pojawiły się nowe odcinki seriali o przygodach superbohaterów: „Ben 10: Omniverse”, „Młodzi Tytani: Akcja!” oraz premierowe „Kroniki Xiaolin”. Dodatkowo fani seriali komediowych mogli zobaczyć piąty sezon animowanego reality show z serii „Totalna Porażka” i nowe odcinki nagrodzonego Emmy Award „Zwyczajnego serialu”.

Cartoon Network to kanał dla dzieci w wieku od 6-12 lat słynący z prezentowania współczesnych, nowatorskich i dynamicznych seriali animowanych, pełnych humorystycznych i sympatycznych postaci. Do najpopularniejszych produkcji stacji należą „Niesamowity świat Gumballa”, który w pierwszym kwartale 2014 roku obejrzało 115 milionów widzów na całym świecie, „Pora na przygodę” obejrzana przez 132 miliony widzów, „Zwyczajny serial” obejrzany przez 109 milionów widzów i „Ben 10: Omniverse”, który dotarł do 64 milionów widzów.

Źródło: Turner Broadcasting System International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP
Telewizja Polska i Muzeum Auschwitz-Birkenau realizują międzynarodowe studio telewizyjne z okazji 80. rocznicy wyzwolenia Auschwitz. Gośćmi m.in. Ocalali Sir Frank Lowy i Stanisław Zalewski, marszałkini Senatu RP Małgorzata Kidawa-Błońska, prezydent Czech Petr Pavel oraz burmistrz Londynu Sadiq Khan
Grupa RMF rozwija dział podcastów
Grupa RMF rozbudowuje struktury podcastowe – w grudniu zadebiutował gamingowy „WSAD Podcast”, w styczniu premierę miał „Podcast nadawczy”. Intensywny przełom roku to dopiero początek, bo w planach na najbliższe tygodnie są już kolejne produkcje.
„Zróbmy sobie dom” wiosną na antenie TVN
Już tej wiosny premiera nowego, emocjonującego reality show „Zróbmy sobie dom”. Dziewięć par przystąpi do rywalizacji o spełnienie marzenia jakim jest posiadanie własnego domu. Uczestnicy, w trakcie trwania programu, będą realizować zadania, by wygrać nieruchomość o wartości powyżej 1 miliona złotych. Swój wymarzony dom będą jednak musieli najpierw...
„Nocna Zmiana” Super Expressu z licytacją dla WOŚP
Program wideo „Nocna Zmiana” dziennika „Super Express” włącza się w licytacje na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcja trwa do soboty.
Rozgłośnie Grupy ZPR Media grają dla WOŚP
Wszystkie rozgłośnie Grupy ZPR Media: Radio ESKA, ESKA2, Eska ROCK i Radio VOX FM włączają się w zbiórkę na rzecz tegorocznej Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wylicytować można m.in. współprowadzenie wybranych audycji radiowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764