logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cartoon Network liderem oglądalności kanałów dziecięcych w kwietniu

  PR 08.05.2014, przeczytano 826 razy

Cartoon Network prowadzi w rankingu oglądalności kanałów dziecięcych w kwietniu. Jeden z flagowych kanałów Turner Broadcasting System był najchętniej oglądaną stacją w grupie 4-15. W minionym miesiącu kanał odnotował 0,98 TVR, osiągając 7,2% udziału w grupie widzów w wieku 4-15, która posiada dostęp do telewizji kablowej i/lub satelitarnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cartoon-network-liderem-ogladalnosci-kanalow-dzieciecych-w-kwietniu,21582,artykul.html


W porównaniu z kwietniem zeszłego roku TVR Cartoon Network wzrosło o 23%, a udział w rynku w grupie 4-15 o 31%. Cartoon Network odnotował również znaczny wzrost udziału w grupie dziewczęcej (4-15), o 117% w zestawieniu z zeszłym rokiem. Przez cały 2013 rok stacja była również najchętniej oglądanym kanałem w grupie chłopięcej (7,7% udziału, chłopcy 4-15 C/S homes) i utrzymuje tę pozycję w 2014 roku (7,7% udziału, chłopcy 4-15 C/S homes styczeń - kwiecień). Wśród pięciu najchętniej oglądanych seriali Cartoon Network w kwietniu znalazły się takie komedie jak: wielokrotnie nagradzana europejska produkcja Turnera „Niesamowity świat Gumballa”, „Angelo rządzi”, „Looney Tunes Show” oraz przygodowe animacje „Co nowego u Scooby’ego?” i oryginalna produkcja CN „Pora na przygodę”.

Regularny wzrost wyników oglądalności Cartoon Network to efekt inwestycji Turnera w ofertę programową i wprowadzenia nowego układu ramówki, w którym poranki wypełnione są serialami komediowymi takimi jak „Angelo rządzi”, „Tom i Jerry”, „Garfield Show”, „Looney Tunes Show”, popołudniami pojawia się więcej seriali przygodowych z elementami akcji oraz komedii m.in. „Jeźdźcy smoków”, „Scooby-Doo! I brygada detektywów”, „Niesamowity świat Gumballa” i „Ben 10: Omniverse”, natomiast wieczorem widzowie mogą oglądać tak kultowe seriale dla starszych dzieci jak „Pora na przygodę” czy „Zwyczajny serial”. Nowe podejście do układu programu stacji to wynik szerokiego badania przeprowadzonego przez Turnera we wrześniu 2013 roku, w którym stacja badała postawy i trendy, które wpływają na życie polskich dzieci, by lepiej dopasować się do ich potrzeb. Wprowadzenie nowego układu ramówki zostało wsparte szeroką kampanią wizerunkową ukazującą potęgę przyjaźni i wyobraźni.

Źródło: Turner Broadcasting System International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„W drogę” – podróżniczy format wideo premium Radia ESKA
Grupa ZPR Media ponownie wprowadza do oferty handlowej format wideo Radia ESKA „W drogę”, w ramach którego reklamodawcy mogą zaprezentować swoją firmę przez pryzmat wybranego miasta lub regionu.
TVN Bros. Discovery - wyniki stycznia 2025
W styczniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery zdominowała konkurencję, w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. 
Dzień Bezpiecznego Internetu: wirtualna rzeczywistość młodych
Ponad połowa nastolatków czuje się osamotniona w mediach społecznościowych, a jednocześnie 43 procent młodych ludzi korzysta z mediów społecznościowych, by poczuć się lepiej - wynika z opracowania „Nastolatki 3.0. Raport z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców”. Te dane niepokoją. Jaka jest wirtualna rzeczywistość młodych i ich...
Natalia Perlińska dołącza do redakcji kanału Siatkarskie Ligi
Kanał sportowy Polskiej Ligi Siatkówki - „Siatkarskie Ligi” na platformie YouTube poszerza zespół o kolejną ekspertkę związaną z siatkówką. Do redakcji dołącza Natalia Perlińska – była środkowa z bogatym doświadczeniem na polskich i zagranicznych parkietach oraz była rzeczniczka prasowa Ministerstwa Sportu i Turystyki. Już wkrótce widzowie będą mogli śledzić jej...
ZnanyLekarz przyznaje certyfikaty jakości
Portal ZnanyLekarz po raz kolejny przyznał odznaczenia dla lekarzy, specjalistów oraz placówek wyróżniających się troską o najwyższą jakość opieki i dobry kontakt z pacjentem. “Certyfikat Jakości ZnanyLekarz” to potwierdzenie, że dany specjalista przeszedł zaawansowaną ścieżkę weryfikacji przez ekspertów portalu oraz zgromadził pozytywne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764