logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cartoonito zastąpi kanał Boomerang

  PR 08.02.2023, przeczytano 512 razy

W sobotę 18 marca 2023 roku kanał Boomerang w Polsce oraz CEE zmieni nazwę na Cartoonito. Działanie to jest częścią globalnej strategii Warner Bros. Discovery, która wprowadza nową markę dla przedszkolaków w regionie EMEA. Poza zmianą logo i kolorystyki, Cartoonito będzie miało również odświeżoną oprawę graficzną oraz premierowe produkcje – „Batwheels”, „Królik Bugs: nowe konstrukcje” i wiele innych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cartoonito-zastapi-kanal-boomerang,398908,artykul.html

Już we wrześniu do ramówki Boomeranga wprowadzono wiele produkcji z portfolio Cartoonito w specjalnym bloku programowym emitowanym codziennie od 8:00 do 14:00. Od 18 marca 2023 r. widzowie będą mogli oglądać swoje ulubione seriale animowane przez całą dobę na kanale Cartoonito. Zmiany dotyczą również innych platform nadawcy: kanał YouTube Boomerang zmienił się w Cartoonito Polska, już wkrótce ruszy strona www.cartoonito.pl, a media społecznościowe zostaną rozszerzone o Instagramowy profil @cartoonitopl.

Cartoonito to kanał telewizyjny, stworzony z myślą o dzieciach w wieku 2-6 lat, ich rodzicach i opiekunach, oferujący radosną i bezpieczną przestrzeń, gdzie maluchy zawsze mogą być sobą. W ramówce stacji znajdą się produkcje, których fabuła i bohaterowie nauczą dzieci wytrwałości, pracy zespołowej, umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach, dobroci, umiejętności słuchania i kreatywności – wszystkiego, czego przedszkolaki potrzebują, by stać się troskliwymi członkami społeczności.

Rebranding kanału zbiega się z długo wyczekiwaną premierą serialu „Batwheels” osadzonego w świecie uniwersum DC. Więcej szczegółów wkrótce.

Cartoonito zastąpi kanał Boomerang 18 marca.

Źródło: Warner Bros. Discovery

www.wbd.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764